• Wat was jullie ergste straf die jullie ooit kregen? als jullie straf krijgen. Kan van je ouders\leraar zijn (:

    - Mijn ouders delen gelukkig geen straf uit.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    uhhhh, een kick under my ass?

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 13:16 ]


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Inanimate schreef:
    Krijg nooit straf :Y)


    I´m nothing special.

    Hun teleurstelling. xd Ze straffen me nooit maar als ik dan iets fout doe voel ik me daar wel slecht over.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Hun teleurstelling. xd Ze straffen me nooit maar als ik dan iets fout doe voel ik me daar wel slecht over.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    1 week geen computer.

    Maar ik krijg bijna nooit straf, dit is ook echt het enige wat ik me kan herinneren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    RESURGAM schreef:
    Hun teleurstelling. xd Ze straffen me nooit maar als ik dan iets fout doe voel ik me daar wel slecht over.


    Das de ergste straf vind ik... Zo denken mijn ouders ook :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vorig jaar werd mijn laptop wel veel afgenomen, maar nu niet meer.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik heb nog nooit een erge straf gehad, of althans niet een die ik me kan herinneren.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Teveel straffen om te onthouden (krul)
    De meest voorkomende straffen zijn 2 weken niet mogen gaan paardrijden, of 2 weken geen pc. En als er iets op de planning stond (iets gaan doen met vrienden,...) dan mag dat niet meer. Maar ik ben veel te vergevingsgezind, dus ik vergeet nogal vlug zware straffen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    de koude douche :(
    (maar gelukkig was ik toen nog klein en kan ik me daar weinig van herinneren:Y))

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:07 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Rumour schreef:
    Een week geen PC.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat een stukje van me haar eraf werd geknipt.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik had een keer een paar dagen huisarrest. Verder niets.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik mag niet meer met mijn beste vriendin omgaan, als 'straf', volgens mijn moeder. Dat is echt fucking cruel. Ik zou echt alle andere straffen liever gehad hebben. Maar ik ga gewoon toch nog met haar om, alleen kunnen we elkaar nu veeel minder zien.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Ik werd op de basisschool wel eens op de gang gezet, op de middelbare slechts een paar te laat briefjes.
    Thuis kan ik me ook geen erge straffen bedenken, hoogstens eerder naar bed of 10 cent betalen bij elke deur die niet dicht ging. En ik weet nog dat ik een keer zo hard moest zeuren om een ijsje die ik wou (er waren twee soorten) dat ik helemaal geen ijsje meer mocht :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room