• Wat was jullie ergste straf die jullie ooit kregen? als jullie straf krijgen. Kan van je ouders\leraar zijn (:

    - Mijn ouders delen gelukkig geen straf uit.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Hmm, ik heb 1x toen ik mijn eten -voor de zoveelste keer- had weggegooid, een dag stage lopen bij de voedselbank van mijn ouders..
    Ook heb ik een keer het gehele zwembad schoon moeten maken in de tuin, alleen toen ik na een uur, al 2x een ding -hetzelfde ding!- van 100 euro had kapot gemaakt, vond mijn vader het wel genoeg. Daarna nooit meer het zwembad hoeven schoonmaken. :Y)
    Dit alles is al weer heel lang geleden. Mijn ouders delen verder geen straffen uit. :)


    Bad decisions make good stories.

    Inanimate schreef:
    Krijg nooit straf :Y)

    Het is geen straf, maar ik zie het als een straf:
    Ik mag niet naar het Panic! At The Disco-concert dinsdag.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Eh, heel lang huisarrest en geen computer.


    Your make-up is terrible

    MrsMalik schreef:
    ik krijg nooit straf :Y)


    ik ook niet, 1x gehad, ik was 3 en naakt alleen naar mijn ma die in de supermarkt was gelopen, ik was boos op me pa. toen moest ik de rest van de middag in mijn kamer blijven en moesten de barbies voor 3 dagen weg.

    ik weet het zelf niet eens meer, zo klein was ik xD

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 19:10 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Ik heb nog nooit een erge straf gekregen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik krijg eigelijk nooit erge straffen maar ik kreeg een keer een tekenverbod:S
    Dat was NIET leuk!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    mijn mobiel en mp4 werden afgepakt in de 2e. voor een dag, ergste straf ooit.


    Alleen maar tranen van geluk

    Van school ben ik meerdere keren geschorst, strafwerk schrijven, vroeg komen/nablijven ... whatever.

    Thuis eigenlijk nooit. Op z'n hoogst naar m'n kamer gestuurd worden om af te koelen, meestal. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn ouders doen niet aan straf & op school nog nooit gehad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vader vindt straffen zinloos en de straffen op school... Hmmm, dreigen met schorsen, nablijven en mobiel afpakken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zorg er wel voor dat ik geen straf krijg. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Loki schreef:
    My Chemical Romance Ban ^^


    the horror :O
    Idk, ik heb meestal geen straf maar krijg gewoon een mep ofzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn ouders delen geen straffen uit. Meestal is het: 'Ga naar je kamer.' en binnen een uur ben ik weer benenden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toen ik niet uit mocht, terwijl mijn crush me mee had gevraagd. En de volgende dag had ie n ander x_x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.