• Wat was jullie ergste straf die jullie ooit kregen? als jullie straf krijgen. Kan van je ouders\leraar zijn (:

    - Mijn ouders delen gelukkig geen straf uit.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ehm nee ik kreeg bijna nooit straf.. soms naar me kamer gestuurd en na een minuut was ik eigenlijk al weer beneden xD


    What is youre favo scary movie?

    Thuis krijg ik nooit straf. Ik heb in groep 1/2 een keer tegen een meisje geroepen dat ze haar bek moest houden en dat ze een poepkind was. Toen moest ik in de hoek staan, lol. Wat had ik een plezier toen zeg.


    Smile and live.

    Inanimate schreef:
    Krijg nooit straf :Y)


    Time is like rain dripping through the hands

    Toen ik in de tweede van het middelbaar zat belde ik iedere avond met mijn beste vriendin, dus toen ik vijftig euro óver mijn bundel heenwas, pakten mijn ouders mijn mobiel af voor een hele maand o.o

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 20:43 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Een maand geen laptop, telefoon, ipod of ander communicatiemiddel.. Zodat ik volledig wordt afgezonderd van de buitenwereld(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik weet nog wel dat toen ik in de kleuterklas zat dat ik toen volgens de juf mijn tong uitsteekte naar een jongentje(mijn beste vriend)
    ik moest gwn f*cking 3 uur op de gang staan terwijl ik met mijn tong langs mijn lip ging!! ik stak mijn tong niet uit en ik zei dat,de juf werd toen nog kwader.
    na die 3 uur zei ze: als je er maar van geleerd hebt.
    :S:S:S


    Where words fail, music speaks