• Ja het is weer de slechte tijd van de maand.En dan probeerd een mens op diët te gaan om 20 kilo kwijt te spelen,krijgt ze juist haar maandstonden en kan ze niet stoppen met van die vettige dinges te eten.En als dat nog niet genoeg is loop ik 4/5 dage zo koppis en pist als iets op iedereen en alleman <_<"En ja het is nog niet gedaan,dan voel ik mij ook nog is down en kan niemand iets goeds doen voor mij.Gnhaaaaaa waarom moette wij vrouwe da hebben?

    dan eet gij geen vette dingen, maar een lekker appeltje :Y)

    dan eet gij geen vette dingen, maar een lekker appeltje :Y)

    Nee want daar heb ik dan al snel genoeg van en wil ik frietjes -_-'

    Ik leef met je mee. Like mannen/jongens hebben NIKS

    idd :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Nee want daar heb ik dan al snel genoeg van en wil ik frietjes -_-'
    daar moet je niet aan denken. je moet veel water drinken tot je misselijk word dan heb je geen honger meer =|

    hmm, ik ga dan zo ver mogelijk van de kast met het eten in zitten xD Dus dan zit ik een verdiep hoger ofzo^^
    kan ik dus al niets eten, of ik moet nr beneej helemaal wandele xD -luiheid xD-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)daar moet je niet aan denken. je moet veel water drinken tot je misselijk word dan heb je geen honger meer =|

    echt ? ö
    vanaf nu ga ik water drinke tot ik neerval XD

    Ja ik ken het ik ben wel al 7,5 kilo afgevallen in een maand. Best wel chill gewoon niet snoepen. En light dingen drinken plus eten. En thee en Water. Als je het zo doet in drinken zit heel veel caloriën en in light 1 calorie a 3 in 1 glas das gwn normaal. Moet je is op letten gaat het hartstikke goed hoor. Snoepen is de eerste week lastig daarna gaat het wenne

    Xx.

    Ja ik ken het ik ben wel al 7,5 kilo afgevallen in een maand. Best wel chill gewoon niet snoepen. En light dingen drinken plus eten. En thee en Water. Als je het zo doet in drinken zit heel veel caloriën en in light 1 calorie a 3 in 1 glas das gwn normaal. Moet je is op letten gaat het hartstikke goed hoor. Snoepen is de eerste week lastig daarna gaat het wenne

    Xx.

    dus ik moet alleen maar al m'n snoep late ligge :') en als ik da 3 weke volhouw val ik 20 kilo af.
    oke moet kunne n_n

    Ik heb mijn maandelijkse bezoek ook ¬¬


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb mijn maandelijkse bezoek ook ¬¬
    ik ook en dat voel ik aan me rug x|

    (...)ik ook en dat voel ik aan me rug x|

    ik ook,bij mij doe da zoveel pijn da ik er ni van kan slape :| ma mijn papa is er pillekes voor gaan hale XD

    Ik ga aan de pil! , over een paar jaar ¬¬


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    ik ook,bij mij doe da zoveel pijn da ik er ni van kan slape :| ma mijn papa is er pillekes voor gaan hale XD
    bij mij werkt dat niet. Meestal is het na een dag over en op zo'n dag kan ik amper even zitten x|

    Ik ga aan de pil! , over een paar jaar ¬¬
    Mijn moeder is daar zo ouderwets in: "wanneer je een vriendje hebt." ahum... als ik morgen met een gozer kom mag ik er dan aan?