• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:35 ]

    dohh als het goedkoop is, is de kwaliteit meestal slecht
    je kunt beter iets duurdere schoenen kopen als je ze lang wilt dragen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Daarom zie je mij nooit in de Schoenenreus :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Daarom zie je mij nooit in de Schoenenreus :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kom nooit in de Schoenenreus. Goedkope troep.
    Moet je gewoon naar de van Haren gaan, daar is het goedkoop en hebben schoenen goede kwaliteit (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat ze geen geld terug geven is gewoon een regel,daar kunnen ze niks aan doen.
    De kwaliteit is best goed,ik heb daar genoeg schoenen vandaan gehaald,die een goede kwaliteit hadden,nooit problemen gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is niet waar dat als je goedkope schoenen koopt, ze automatisch slecht zijn. Ik heb laatst hele leuke sleehakken bij Primark gekocht. Doen het nog prima. :Y) Heb ze vet vaak aan.


    To infinity and beyond •

    Dat is stom (cat)
    Zelf heb ik daar schoenen gehaald die helemaal goed zitten, al maanden, maar ja.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ruocco schreef:
    Ik kom nooit in de Schoenenreus. Goedkope troep.
    Moet je gewoon naar de van Haren gaan, daar is het goedkoop en hebben schoenen goede kwaliteit (:

    Op de van Haren heb ik het niet zo, en die nieuwe collectie van hun vind ik dus écht niks :Y)

    Vivere schreef:
    Het is niet waar dat als je goedkope schoenen koopt, ze automatisch slecht zijn. Ik heb laatst hele leuke sleehakken bij Primark gekocht. Doen het nog prima. :Y) Heb ze vet vaak aan.

    Ik heb ballerina's gekocht bij een fabriekswinkel die normaal iets van 80-100 euro waren en die waren daar maar 19 euro:Y)
    Het zijn aparte, leuke schoentjes die ook nog eens goed zitten
    Waar voor je geld:Y)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Junns schreef:
    Daarom zie je mij nooit in de Schoenenreus :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    bij mij in de stad is schoenenreus van best nog goede kwaliteit:Y)


    Shoganai i ne~

    Ze zijn bij wet trouwens niet verplicht om je geld terug te geven. Meestal bieden ze inderdaad een ander paar schoenen aan, zoals ze bij je moeder gedaan hebben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    SuckerPunch schreef:
    bij mij in de stad is schoenenreus van best nog goede kwaliteit:Y)

    Je weet dat alle Schoenenreuzen Schoenenreuzen klinkt zo falend D: dezelfde kwaliteit hebben?

    3AM schreef:
    Ze zijn bij wet trouwens niet verplicht om je geld terug te geven. Meestal bieden ze inderdaad een ander paar schoenen aan, zoals ze bij je moeder gedaan hebben.

    You don't know me, I don't give up ...

    Je zegt het zelf al; Ze waren maar 15 euro, dat is vreselijk goedkoop dus dan kan je ook geen perfecte kwaliteit verwachten.
    Aan schoenen ben je vaak sowieso al meer dan 50 euro kwijt en dan
    weet je vaak ook zeker dat de kwaliteit goed is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.