• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:35 ]

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    You don't know me, I don't give up ...

    Kan best zo zijn, maar ik zeg het alleen maar. Dat je dat dus niet gaat zeggen ofzo. Het is bij wet verplicht om de klant tegemoet te komen, door een ander paar schoenen aan te bieden of ze te repareren. Geld terug geven is niet per definitie verplicht.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik kom daar nooit, maar ik draag ook alleen sneakers x']

    Go Sevda! Laat ze een poepie ruiken ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    3AM schreef:
    (...)
    Kan best zo zijn, maar ik zeg het alleen maar. Dat je dat dus niet gaat zeggen ofzo. Het is bij wet verplicht om de klant tegemoet te komen, door een ander paar schoenen aan te bieden of ze te repareren. Geld terug geven is niet per definitie verplicht.

    Haha bedankt.
    'Ja, maar luister eens, ik heb geen vertrouwen emer in jullie kwaliteit'
    'Ja maar...'
    'Als ik hier zou werken zou ik de klanten niet meer aan durven te kijken, als ze hun schoenen komen betalen.'
    'Misschien was het een fabrieksfoutje.'
    'Dan maken jullie fabrieken wel veel foutjes, beetje toevallig, nietwaar?'

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 17:03 ]

    Endure schreef:
    Je zegt het zelf al; Ze waren maar 15 euro, dat is vreselijk goedkoop dus dan kan je ook geen perfecte kwaliteit verwachten.
    Aan schoenen ben je vaak sowieso al meer dan 50 euro kwijt en dan
    weet je vaak ook zeker dat de kwaliteit goed is.

    Hoeft niet, mijn poema laarzen (ja een merk) van 10 euro gingen langer mee dan een paar van 60 euro en onder de prijsklasse zelf zijn vaak ook grote verschillen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik had precies hetzelfde. Ik had nieuwe all-stars nodig. Naja ik ging daar heen voor van die neppe weetjewel? En ik kocht ze voor ook 15 euro ofzo, en nog geen weekje later laten de zeikanten los o.o Haat aan schoenenreus!


    Sometimes it's best not to care.

    Junns schreef:
    Daarom zie je mij nooit in de Schoenenreus :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    StJimmy schreef:
    Dat ze geen geld terug geven is gewoon een regel,daar kunnen ze niks aan doen.
    De kwaliteit is best goed,ik heb daar genoeg schoenen vandaan gehaald,die een goede kwaliteit hadden,nooit problemen gehad.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StillBored schreef:
    dohh als het goedkoop is, is de kwaliteit meestal slecht
    je kunt beter iets duurdere schoenen kopen als je ze lang wilt dragen


    It's going to be difficult, but not impossible.

    schoenereus heeft best wel redelijk leuke schoenen. (soms)
    maar ze gaan echt altijd heel snel kapot daarom wil ik ze het liefst niet meer bij de schoenenreus.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Endure schreef:
    Je zegt het zelf al; Ze waren maar 15 euro, dat is vreselijk goedkoop dus dan kan je ook geen perfecte kwaliteit verwachten.
    Aan schoenen ben je vaak sowieso al meer dan 50 euro kwijt en dan
    weet je vaak ook zeker dat de kwaliteit goed is.

    Dat is niet waar,2 paar schoenen van mij waren beide 10 euro en geweldige kwaliteit,een van die paren heb ik al 3 jaar en ze zijn nog steeds heel.
    Een ander paar was 5 euro en die was ook van goede kwaliteit,tot mijn hond hem opgegeten heeft.
    Ik koop haast nooit schoenen die duurder zijn dan 30 euro,en het is altijd goede kwaliteit.
    Je moet gewoon opletten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Dat ze geen geld terug geven is gewoon een regel,daar kunnen ze niks aan doen.
    De kwaliteit is best goed,ik heb daar genoeg schoenen vandaan gehaald,die een goede kwaliteit hadden,nooit problemen gehad.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Phah , ik had ballerina's gekocht van in de 30 euro of zoiets en ze waren al snel naar de knoppen
    Ik heb nu nieuwe gehaald uit een of ander chinees winkeltje voor 11 euro , en ze zijn van degelijke kwaliteit en heel schattig
    Ik kijk wel mijn schoenen na voor ik ze koop, je ziet al snel als de zool maar vastgeplakt is met slechte lijm enzo.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Vijftien euro hoeft het probleem niet te zijn, niet meteen althans.
    Het ligt gewoon aan de kwaliteit van de winkel. Nooit meer daar kopen dus...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.