• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    classic schreef:
    Ze is leuk als actrice, als zangeres wat minder, al heeft ze een paar goede liedjes. Ik haat 'r niet, nooit gedaan, zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren, ik vraag me alleen heel erg sterk af hoe ze van Nick Jonas bij Justin Bieber beland kan zijn geraakt, maar ach, als ze hem leuk vindt, moet ze het lekker zelf weten (:


    effort never betrays you

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Bieber was al langer in, en Twilight is nu nog steeds hot. De Jonas Brothers wat minder. Maar dit is geen patroon, misschien kende ze ze vantevoren nog niet en voelde ze een klik toen ze ze ontmoette. Waarom hebben bijna alle sterren iets met een ander van Hollywood en niet met een gewoon iemand? Vraag jezelf dat maar eens af.
    Oh en meid, ga je niet te groot voelen met je knipoogjes, hè ;)


    Joh eh, ga niet de bitch uithangen met je laatste opmerking. Er zijn nogal veel mensen die zich aan je irriteren.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Joh eh, ga niet de bitch uithangen met je laatste opmerking. Er zijn nogal veel mensen die zich aan je irriteren.

    Juist, maar die knipoogjes zijn irritant. Dat vind ik ook. Ik krijg daarbij het idee, dat jij je beter voelt dan de rest, omdat je denkt dat je gelijk hebt


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Vivere schreef:
    (...)

    Joh eh, ga niet de bitch uithangen met je laatste opmerking. Er zijn nogal veel mensen die zich aan je irriteren.

    En dat zegt wie?
    En wie zijn dat dan? Hm? ;]


    Rainbows on my staircase ~

    damn mensen
    peace
    jullie katten mekaar teveel af (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    damn mensen
    peace
    jullie katten mekaar teveel af (cat)

    Je hebt gelijk met dat peace, maar ja... Ze moet geen onzin uitkramen. Kijk, ik vind die uitspraak ook een beetje bitchy, maar ze heeft wel gelijk. Die knipoogjes zijn irritant. Maar ze dwalen wel af van het topic


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Bieber was al langer in, en Twilight is nu nog steeds hot. De Jonas Brothers wat minder. Maar dit is geen patroon, misschien kende ze ze vantevoren nog niet en voelde ze een klik toen ze ze ontmoette. Waarom hebben bijna alle sterren iets met een ander van Hollywood en niet met een gewoon iemand? Vraag jezelf dat maar eens af.
    Oh en meid, ga je niet te groot voelen met je knipoogjes, hè ;)


    Omdat 8 van de 10 keer het geen echte liefde is :3
    Ik zie bijna nooit beroemdheden die een relatie hebben met een 'gewoon' iemand.
    Misschien dat Selena toevallig relaties heeft gehad met jongens die wel een paar keer in de top 10 van knapste hunks hebben gestaan. En misschien heeft ze wel expres een relatie met hun gehad om zo zelf beroemder te worden of om te kunnen zeggen dat die ene hunk met haar heeft gehad. Ach,We zullen het nooit weten. En ik maak me er niet echt druk om(nerd)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:55 ]


    I love you

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk met dat peace, maar ja... Ze moet geen onzin uitkramen. Kijk, ik vind die uitspraak ook een beetje bitchy, maar ze heeft wel gelijk. Die knipoogjes zijn irritant. Maar ze dwalen wel af van het topic


    stiekem moeten mensen gewoon normaal hun mening OT houden en niet op elkaar reageren x) dat veroorzaakt alleen maar ruzie (cat)
    vredesduif


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk met dat peace, maar ja... Ze moet geen onzin uitkramen. Kijk, ik vind die uitspraak ook een beetje bitchy, maar ze heeft wel gelijk. Die knipoogjes zijn irritant. Maar ze dwalen wel af van het topic


    Dus wat, het is verboden om die knipoog emoticon te gebruiken?
    Als zij die wilt gebruiken, moet zij toch weten.
    Echt, mensen irriteren zich steeds sneller aan de simpelste dingen..


    I love you

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    En dat zegt wie?
    En wie zijn dat dan? Hm? ;]

    Oke jij bent vaag. Je KAN gelijk hebben dat het geen patroon is, maar daar lijkt het anders wel op. Ze ging opeens met Taylor toen New Moon uitwas. New Moon kwam op de achtergrond en hup ze was weer weg. Jonas werd bekend en hup daar is Selena weer. Bieber raakt nog bekender en blijkt geen hype te zijn, en hello Selena. En nu is ze weer met Chord Overstreet (volgens mij, kan ook een ander zijn) gezien. Uh. Hallo? Het kan ook zijn dat het niet is, maar voor mij lijkt het er heel erg op. Arme Cody Simpson.

    Waar het om draait is dat de beliebers gewoon vinden dat hij sinds Selena verandert is. Wat deels waar is maar deels ook komt doordat hij gewoon ouders wordt. Ik heb altijd al een hekel aan Selena gehad en dat zal altijd zo blijven. Bieber heeft daar gewoon geen ene hol mee te maken.


    To infinity and beyond •

    Yosemite schreef:
    (...)
    Oke jij bent vaag. Je KAN gelijk hebben dat het geen patroon is, maar daar lijkt het anders wel op. Ze ging opeens met Taylor toen New Moon uitwas. New Moon kwam op de achtergrond en hup ze was weer weg. Jonas werd bekend en hup daar is Selena weer. Bieber raakt nog bekender en blijkt geen hype te zijn, en hello Selena. En nu is ze weer met Chord Overstreet (volgens mij, kan ook een ander zijn) gezien. Uh. Hallo? Het kan ook zijn dat het niet is, maar voor mij lijkt het er heel erg op. Arme Cody Simpson.


    :Y)


    To infinity and beyond •

    Sequel schreef:
    (...)

    Dus wat, het is verboden om die knipoog emoticon te gebruiken?
    Als zij die wilt gebruiken, moet zij toch weten.
    Echt, mensen irriteren zich steeds sneller aan de simpelste dingen..

    Zeker mag zij die knipoog emoticon gebruiken, maar ze gebruikt het op een arrogante manier en dat vind ik iets anders.


    Rainbows on my staircase ~

    Sequel schreef:
    (...)

    Dus wat, het is verboden om die knipoog emoticon te gebruiken?
    Als zij die wilt gebruiken, moet zij toch weten.
    Echt, mensen irriteren zich steeds sneller aan de simpelste dingen..


    amen. :Y)


    To infinity and beyond •

    Ugh mag deze topic gesloten worden, ik irriteer me nu.


    -