• Dit háát ik dus!
    Niet alleen is het niet fijn in badpak te moeten als 'normale' tussen al de sprietjes, maar het zwemmen zelf is nog erger.
    Ik kan wel zwemmen, schoolslag;
    maar heb zo'n schrik van water!
    Moet altijd aan de kant zwemmen, ik kan crawl niet, ik ga heel traag...
    Echt niet leuk!
    schaam me echt tegenover de anderen!
    ik ben ook zeker de enige met zo'n waterfobie?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik haat zwemmen. Doe het al een paar jaar niet meer. Gewoon, omdat ik niet in bikini wil en omdat ik watervrees heb. Maar ze kunnen je niet dwingen te zwemmen toch? Wat willen ze doen, je in het water gooien?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mimiee schreef:
    Als je dik bent is dat niet fijn, Eros.
    & ik wou dat ik ook een waterrat was... ;}

    Og jong gij dik!! k ken u en ge zijt eg ma dan ook eg ni dik dus hou op met zeuren! als ge een waterfobie hebt oke he ma ge zijt NIET dik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@

    Zwemmen moet je leren, beetje bij beetje. Misschien moet je eens af en toe zelf gaan zwemmen, zodat je het leert en je zelfvertrouwen groeit? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik houd van zwemmen, alleen doen we nooit met school.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oke, ten eerste niemand kan je dwingen.
    Als je echt niet wil dan zwem je ook niet.:Y) Maar dan moet je wel onthouden dat je je niet altijd kunt verbergen.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 13:00 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    We gaan niet zwemmen met school, maar ik ga zelf wel 3 keer per week zwemmen, als conditietraining en om mijn longinhoud te vergroten. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb bijna 5 jaar gedaan over mijn A diploma. Ik haate schoolzwemmen. Ik heb er nog steeds een hekela aan om een bikini of badpak te dragen omdat ik veel te dik ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat moesten wij altijd in groep 5 & 6.
    Wat was dat een hel.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain