• Hallo, ik heb daarnet Spotaai (deel 3 van de Hongerspelen serie) uitgelezen, en moest op het einde keihard huilen toen ze herrinneringen ophaalden van de mensen die doodgaan. Ook moest ik in deel 1 ook huilen, en ook nog bij Het Tweede Korte leven van Bree Tanner. Vast ook nog wel bij meer boeken, maar dat weet ik allemaal niet meer :'D
    nou ja, mijn vraag aan jullie is dus: bij welke boeken moesten jullie huilen? of helemaal nooit?


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Iets van Mc Charlie ofzo

    Met Zac Efron


    Trust me. I'm the doctor

    Mijn Reis Met Jake


    dream, dare, fly!

    Lemonworld schreef:
    Bij Marley & Me.


    Boek heb ik niet gelezen, maar bij de film idd wel.

    Ik heb het ook bij veel boeken gehad, maar daar weet ik de titels niet meer van.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik huil nooit bij boeken, wél bij films. Ik kon het echt niet drooghouden bij "The Last Song" en ook de aflevering "The Sun Also Rises" van The Vampire Diaries heb ik zo hard gehuild. Dat einde is zo ontzettend zielig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Never Let Me Go
    Dat laatste stukje, als zij als enige over is, every fucking time :'(


    As travars

    Ik moest huilen bij het eerste boek van Heartland, waar de moeder van de hoofdpersoon doodgaat. Dat was eigenlijk ook de enigste keer dat ik meost huilen bij een boek.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij Tegen mijn wil. Dacht dat hij zo heette.


    No growth of the heart is ever a waste

    BEL0VED schreef:
    Ik moest huilen bij het eerste boek van Heartland, waar de moeder van de hoofdpersoon doodgaat. Dat was eigenlijk ook de enigste keer dat ik meost huilen bij een boek.

    Oh, die heb ik gelezen (of althans een deel van). Bij een ongeluk in een storm, right?


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij Bankok Boy (Ofzoiets), vraag me niet waarom, maar dat einde vond ik zooo zielig D:
    Maar vaak jank ik alleen maar bij films.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moest huilen bij de Hongerspelen, toen Rue doodging T_T En toen Finnick doodging. Buh ):


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    new moon, midnight sun, short second life of bree tanner,,
    Betrayed, Chosen en Untamed
    en ook nog zo'n boek, waarvan ik nu te lui ben om het uit de kast te halen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mockingjay ja,toen Prim doodging was ik woedend en bij deel een ook keiharde is echt dood ):

    BEL0VED schreef:
    Ik moest huilen bij het eerste boek van Heartland, waar de moeder van de hoofdpersoon doodgaat. Dat was eigenlijk ook de enigste keer dat ik meost huilen bij een boek.

    saaiste boeken die ik ooit las...

    CrazyChicken schreef:
    Harry Potter, geloof ik.
    Maar ik huil vaker bij films en nóg vaker bij liedjes.


    Gleek and proud <3

    My sisters keeper


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.