• Hallo, ik heb daarnet Spotaai (deel 3 van de Hongerspelen serie) uitgelezen, en moest op het einde keihard huilen toen ze herrinneringen ophaalden van de mensen die doodgaan. Ook moest ik in deel 1 ook huilen, en ook nog bij Het Tweede Korte leven van Bree Tanner. Vast ook nog wel bij meer boeken, maar dat weet ik allemaal niet meer :'D
    nou ja, mijn vraag aan jullie is dus: bij welke boeken moesten jullie huilen? of helemaal nooit?


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    bloemen op zolder


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    De laatste van Harry Potter als Hedwig Fred en Dobby doodgaan en nog heel veel andere boeken maar daar kan ik nu even niet opkomen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Funk schreef:
    My sisters keeper


    Het is dan wel een film maar ik moest echt hard huilen het is zooooon mooie film!!!


    Je uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!!

    Nooit :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn favo televisie serie (Stargate :P)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lemonworld schreef:
    Bij Marley & Me.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Harry Potter,toen Sirius doodging en Perkamentus.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    E.T.(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    E.T.(krul)


    Omg, ik ook!! Toen zaten mijn ex-oppas en ik keihard te janken, en keek mijn broer ons echt aan van: wtf?? (krul)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik ga áltijd huilen als er iemand sterft van wie je steeds meer gaat weten naarmate je verder leest in het boek.
    Bijvoorbeeld in de ontdekking van de hemel, ik moest huilen toen een van de hoofdpersonen overleed ;(


    Interdum lacrimae pondera vocis habent