• Ik heb het aan Hel gevraagd, die het weer aan een mod heeft gevraagd ... En als het goed is mag ik dit vragen. Zo niet ... Ja, oké, ik heb het in ieder geval van te voren gevraagd. :'D


    Lieve mensjes,

    Ik ben op zoek naar creatieve artiesten, die mij kunnen helpen om mijn website op te bouwen. Deze website draait puur om artistieke uitingen, het draaien van een blog met korte vervolgverhalen en leuke, soms ook spannende updates, mijn eigen verhalen en die van een kleine, vaste groep anderen en een klein forum dat ook alleen gericht is op creativiteit. Dit idee mag misschien zo op het oog enigszins op Q lijken, maar niets is minder waar. Sowieso al omdat dit om een vaste groep mensen gaat en anderen hierbij zelf niet de kans zullen krijgen om op de site zelf verhalen of foto's te plaatsen.
    Hier zoek ik dus wel mensen voor, en daar kunnen jullie bij zijn.

    Ik zoek mensen die;

    - Short stories kunnen schrijven en/of kunnen bloggen (creatief, fashion, fetisj, wat er ook maar te pas komt of vraag naar zal zijn)
    - Vervolgverhalen kunnen schrijven
    - Zelfstandig model kunnen staan/foto's kunnen maken en/of kunnen bewerken. (Dit namelijk ook in verband met ideeën die nog even een geheimpje blijven!)
    - Mensen die denken een geweldig ander idee te hebben voor aanvulling en mij daarvan kunnen overtuigen!

    Daarvoor 'eis' ik wel;
    - Een leeftijd van 16+
    [Omdat de website hier wel op gericht wordt. Het wordt geen erotische site, maar zal zo nu en dan wel net wat meer de vibe daarvan hebben of andere meer 'volwassen' onderwerpen.]
    - Iemand die niet na 3x al afhaakt
    - Een voorbeeld van wat je kunt, met jouw eigen idee. Je mag zelf je onderwerp kiezen, hoe je dat doet/schrijft/tekent/vastlegt of whatever, overtuig me gewoon dat jij goed bent! (:
    - Een beschrijving van jou, waarom jij leuk en creatief genoeg bent om erbij te horen in het team! (:


    Als er nog vragen zijn hoor ik het gaag.



    Edit; Tot morgenavond 20:00 mag er nog steeds auditie gedaan worden. Laatste kansen! (bloos)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 14:07 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    We bijten niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ja k heb een vraag, hoe lang moeten de short stories worden?

    Reverend schreef:
    We bijten niet.

    Daar geloof ik niks van (wbw)


    -

    Hel schreef:
    ja k heb een vraag, hoe lang moeten de short stories worden?


    Mmm, er 'moet' minimaal om de paar dagen een nieuw deel te vinden zijn en dat zou dan bijvoorbeeld twee weken of een maand gelezen kunnen worden. (Door bijvoorbeeld thema maanden te houden)
    Je hebt daarin dus eigenlijk gewoon de vrijheid, zolang het ongeveer een a4tje is en binnen die maand af. Je kunt de site zien als een soort online magazine eigenlijk. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    Kom op mensen, niet bang zijn. Meld je gewoon aan!(bloos)

    Ik ben niet bang, alleen mijn leeftijd discrimineert me. (cat)

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Daar geloof ik niks van (wbw)

    Oke, ik bijt niet hard.:W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil wel meewerken.
    Ik ben creatief, en ik ben 16. :'D
    Dus ik wil meedoen.
    Ik moet nog even bedenken wat ik ga doen, waarschijnlijk tekenen én schrijven.
    En die beschrijving van mezelf: Ik ben Naomy, ik ben gewoon een spontaan en gek persoon en altijd al creatief geweest. Fotograferen is mijn hobby, tekenen doe ik al vanaf ik klein ben, en schrijven is mijn passie. Ik ben 16 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. Ik zit altijd barstens vol ideeën maar in dit saaie gebied is er niet veel waardoor ik dat kan uiten. En dat zou ik graag willen. Ik heb verschillende fotoshoots gehad en die lieten vrij veel zien. Ik schaam me niet voor mijn lichaam want ik heb een prachtig lichaam. Als je nog meer wilt weten, bring it on. :'D

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:22 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Argh, tekenen en/of schrijven voor een site leek me harstikke leuk! Balen dat ik maar bijna 14 ben.. (hoewel, mijn vrienden zijn allemaal rond de 16 en sociaal gezien zit ik ook rond die grens, maar dat zal natuurlijk niet echt uitmaken.)


    L IS JUSTICE.

    Wait, hoe doe ik eigenlijk auditie? ;'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is echt een goed idee ^^
    En ik zou graag willen meehelpen maar ik weet niet zeker of ik in deze komende 6 weken de regelmaat heb om te schrijven of te bloggen aangezien ik nogal druk ben met mijn studie xD
    Maar mochten jullie nog wanhopig zijn bied ik mezelf aan ^^
    Ennuh mocht je meer over mij willen weten hoor ik het wel ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    iMoan schreef:
    Ik wil wel meewerken.
    Ik ben creatief, en ik ben 16. :'D
    Dus ik wil meedoen.
    Ik moet nog even bedenken wat ik ga doen, waarschijnlijk tekenen én schrijven.
    En die beschrijving van mezelf: Ik ben Naomy, ik ben gewoon een spontaan en gek persoon en altijd al creatief geweest. Fotograferen is mijn hobby, tekenen doe ik al vanaf ik klein ben, en schrijven is mijn passie. Ik ben 16 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. Ik zit altijd barstens vol ideeën maar in dit saaie gebied is er niet veel waardoor ik dat kan uiten. En dat zou ik graag willen. Ik heb verschillende fotoshoots gehad en die lieten vrij veel zien. Ik schaam me niet voor mijn lichaam want ik heb een prachtig lichaam. Als je nog meer wilt weten, bring it on. :'D


    Ik wil jou nu al.(cat)
    Maaaaar, om toch voor iedereen even eerlijk te zijn; Kun je me een voorbeeld geven van bijvoorbeeld je foto's of tekeningen? En/of een (klein) stukje tekst? Het liefst een combi van die twee, bijpassend bij elkaar.
    Want hoe meer je kunt, hoe beter het voor de site is ook! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Laat maar weten, of ik mee mag helpen. =)

    Vengenz schreef:
    (...)

    Ik wil jou nu al.(cat)
    Maaaaar, om toch voor iedereen even eerlijk te zijn; Kun je me een voorbeeld geven van bijvoorbeeld je foto's of tekeningen? En/of een (klein) stukje tekst? Het liefst een combi van die twee, bijpassend bij elkaar.
    Want hoe meer je kunt, hoe beter het voor de site is ook! *O*


    Lieve schat, ik kan het alle 3 doen als je wilt. Maar in wat voor soort genre wil je het hebben, dan kan ik daar rekening mee houden. Qua foto's heb ik op het moment eigenlijk alleen landschap omdat dat het enige is waar hier fatsoenlijk foto's van te maken is. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Lieve schat, ik kan het alle 3 doen als je wilt. Maar in wat voor soort genre wil je het hebben, dan kan ik daar rekening mee houden. Qua foto's heb ik op het moment eigenlijk alleen landschap omdat dat het enige is waar hier fatsoenlijk foto's van te maken is. :'D

    Ik ben er ook nog om foto's van te maken. (cat)

    BR0WNIE schreef:
    (...)
    Ik ben er ook nog om foto's van te maken. (cat)


    Cool! Er willen steeds meer mensen dat ik een fotoshoot van ze maak. :'D

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:33 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3