• Ik heb het aan Hel gevraagd, die het weer aan een mod heeft gevraagd ... En als het goed is mag ik dit vragen. Zo niet ... Ja, oké, ik heb het in ieder geval van te voren gevraagd. :'D


    Lieve mensjes,

    Ik ben op zoek naar creatieve artiesten, die mij kunnen helpen om mijn website op te bouwen. Deze website draait puur om artistieke uitingen, het draaien van een blog met korte vervolgverhalen en leuke, soms ook spannende updates, mijn eigen verhalen en die van een kleine, vaste groep anderen en een klein forum dat ook alleen gericht is op creativiteit. Dit idee mag misschien zo op het oog enigszins op Q lijken, maar niets is minder waar. Sowieso al omdat dit om een vaste groep mensen gaat en anderen hierbij zelf niet de kans zullen krijgen om op de site zelf verhalen of foto's te plaatsen.
    Hier zoek ik dus wel mensen voor, en daar kunnen jullie bij zijn.

    Ik zoek mensen die;

    - Short stories kunnen schrijven en/of kunnen bloggen (creatief, fashion, fetisj, wat er ook maar te pas komt of vraag naar zal zijn)
    - Vervolgverhalen kunnen schrijven
    - Zelfstandig model kunnen staan/foto's kunnen maken en/of kunnen bewerken. (Dit namelijk ook in verband met ideeën die nog even een geheimpje blijven!)
    - Mensen die denken een geweldig ander idee te hebben voor aanvulling en mij daarvan kunnen overtuigen!

    Daarvoor 'eis' ik wel;
    - Een leeftijd van 16+
    [Omdat de website hier wel op gericht wordt. Het wordt geen erotische site, maar zal zo nu en dan wel net wat meer de vibe daarvan hebben of andere meer 'volwassen' onderwerpen.]
    - Iemand die niet na 3x al afhaakt
    - Een voorbeeld van wat je kunt, met jouw eigen idee. Je mag zelf je onderwerp kiezen, hoe je dat doet/schrijft/tekent/vastlegt of whatever, overtuig me gewoon dat jij goed bent! (:
    - Een beschrijving van jou, waarom jij leuk en creatief genoeg bent om erbij te horen in het team! (:


    Als er nog vragen zijn hoor ik het gaag.



    Edit; Tot morgenavond 20:00 mag er nog steeds auditie gedaan worden. Laatste kansen! (bloos)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 14:07 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    iMoan schreef:
    (...)

    Kan geregeld worden. Ik heb toch genoeg inspiratie. :'D


    Oh, in dat geval graag! Haha, als het niet te zeurderig/vervelend is, ik vind het gewoon altijd ontzettend leuk en tegelijkertijd een effectieve manier om mensen gewoon op de spot iets te laten verzinnen om te zien wat ze kunnen. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Oh, in dat geval graag! Haha, als het niet te zeurderig/vervelend is, ik vind het gewoon altijd ontzettend leuk en tegelijkertijd een effectieve manier om mensen gewoon op de spot iets te laten verzinnen om te zien wat ze kunnen. ;D


    Geen probleem. Noem maar wat, waar je wil dat het over gaat. Ik hoop alleen dat UPC het overleefd aangezien die vanavond werkzaamheden hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Geen probleem. Noem maar wat, waar je wil dat het over gaat. Ik hoop alleen dat UPC het overleefd aangezien die vanavond werkzaamheden hebben.


    Oké, omdat ik Jac ook een onderwerp heb gegeven. :'D

    Mmmm ... Ontdekken.
    Doe ermee wat je wilt/kunt. (bloos)
    En als het morgen is is het ook geen probleem hoor, ik ga vanacht toch zelf eerst kloten met van alles en ik hoop de site dit weekend of volgende week dan voor het eerst een beetje openbaar te maken. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Oké, omdat ik Jac ook een onderwerp heb gegeven. :'D

    Mmmm ... Ontdekken.
    Doe ermee wat je wilt/kunt. (bloos)
    En als het morgen is is het ook geen probleem hoor, ik ga vanacht toch zelf eerst kloten met van alles en ik hoop de site dit weekend of volgende week dan voor het eerst een beetje openbaar te maken. (:


    Ik weet al ongeveer wat ik dan ga doen. Je ziet het wel in een PB verschijnen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 22:17 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lijkt me leuk, weet alleen niet of ik het niet ga afhaken, aangezien ik veel voor school moet doen enzo. Maar ik vind het wel erg leuk, en bij die andere dingen die ik heb gedaan was dat niet altijd het geval.
    Ik denk er nog even over na.


    I feel weak at the things you've said. 'cuz I can tell there's no way they'll get out of my head

    Ik wil wel wat tekeningen laten zien of vervolg verhaaltjes schrijven kan ik ook.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik moet geen auditie doen hé, je weet al hoe geweldig getalenteerd ik ben. (cool)
    /een beetje arrogant, haha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Heb je ooit pb gestuurd maar nooit reactie gehad..

    Locomatic schreef:
    Heb je ooit pb gestuurd maar nooit reactie gehad..


    Zou best kunnen, ik heb perongeluk een tijd geleden mijn inbox geleegd. Misschien zat hij daar tussen. Dit is echter sowieso de update hierop, dus voel je vrij om hem nogmaals te sturen als je nog wilt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb je gepb't :)


    Life is hard and then we die

    Hanoena schreef:
    Ik wil wel wat tekeningen laten zien of vervolg verhaaltjes schrijven kan ik ook.


    Er staat bij wat je kunt doen, dus doe gerust auditie.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wel coelw dat je een eigen site begint.. :)

    Maar creatief ben ik niet echt xD

    Succes ermee ^^ (bloos)


    What is youre favo scary movie?

    Word dit jaar 16 en ik maak graag foto's :D
    Als je nog iemand nodig hebt hoor ik t wel.. gasten boek oid.. (:

    LostAndFound schreef:
    Word dit jaar 16 en ik maak graag foto's :D
    Als je nog iemand nodig hebt hoor ik t wel.. gasten boek oid.. (:


    Dan kun je altijd nog auditie doen als je 16 bent geworden! (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hellaas ben ik te jong
    Ik zou het wel heel leuk vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one