• Een Boeman neemt de vorm en de eigenschappen aan van datgene wat de persoon die tegenover hem staat het engst vindt.
    De spreuk om een Boeman te verdrijven is Ridiculus. Terwijl je deze spreuk uitspreekt moet je denken aan iets dat je aan het lachen maakt, en de Boeman zo dwingen om een vorm aan te nemen die je grappig vindt.


    Mijn vraag aan jullie; Waarin zou een boeman veranderen die tegenover jou zou staan, en waar laat je hem in veranderen dat grappig is?

    In een clown, spin, haai of slang. Ik zou hem niet kunnen betoveren, zelfs al hadden ze een tutu aan, zou ik het nog niet grappig vinden.D:


    everything, in time

    Een clown en die zal veranderen in niets.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:25 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een spin of insect.
    En ik zou hem.. laten veranderen in een plaatje van cereal guy? /ik heb echt géen idee


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vuur of een grote hond


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een of andere vogel. En als ik die al kan veranderen tsja, ik weet niet. Ik vind veel te veel grappig denk ik. (krul)

    Een grote, dikke rat & veranderen in Justin Bieber gekogeld met rotte eieren dan lach ik me echt kapot xD (sorry no offence maar ik ben niet echt een JB-liefhebber :Y))


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Hmmz.. Mijn oude Duits docent, totaal ondergescheten door vogels :'D


    Alis volat propriis.

    Een spin, maar ik zou hem nooit grappig kunnen vinden (no_chears)


    -

    Haha The Grudge zou voor me te komen staan en dan ben ik al dood neergevallen van angst, dus die verandert in niks en gaat lekker door met mensen vermoorden.


    It's time to be happy again.

    Mijn broer, of een spin of een slang zou voor me te komen staan en dus die dingen zouden dan een clownspak aan hebben ofzo. Of de kleren van mijn oma, of ze zouden in midden gesneden worden door een zaag ofzo!
    Niet sadistisch bedoeld, maar ik vind dat er zo grappig uit zien..:P

    uhm... een reuze wesp :| en dan zou ik gillend wegrennen en zweeft die reuzewesp me overal achterna, dan probeer ik hem te betoveren en dan doe ik het niet goed en komen er allemaal kleine wespen :O


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik denk net als bij molly dat er vrienden of familie dood gaat. Ik zou er niet echt iets grappigs op kunnen bedenken,


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik denk een enorme bloedneus, of... Nou ja, ik ben banger voor echte doodsangst, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet niet hoe ik het er grappig uit zou moeten laten zien.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uhm, een kwade geest die me dood wil hebben. En die verander in dan in een lieve geest die iedereen bloemen geeft =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Genius schreef:
    Een spin, maar ik zou hem nooit grappig kunnen vinden (no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.