• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het komt wel goed, schatje. (bloos)

    - I'm that pain in your rectum - (banana)


    fraai nancy, heel fraai.... je weet dat ik weg ga rennen als ik jou ooit met een banaan zie he?

    Hel schreef:
    (...)

    Niet jij ook al! *Dramastem en theatraal gezicht*

    Ach arm teddybeertje van me! Ik zal het niet meer doen(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hel schreef:
    (...)

    fraai nancy, heel fraai.... je weet dat ik weg ga rennen als ik jou ooit met een banaan zie he?



    Hahahaha. :'D
    Ik weet in ieder geval dat je mij enger vind dan de dreigingen moeten zijn die je meestal uitkraamt. Beware, the dwarf is dangerous. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hemelliefje(baby)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sadistic schreef:
    (...)


    Hahahaha. :'D
    Ik weet in ieder geval dat je mij enger vind dan de dreigingen moeten zijn die je meestal uitkraamt. Beware, the dwarf is dangerous. :Y)


    In december ben ik sowieso al niet te vinden in Rotterdam, als ik er wel ben, of heel ver uit je buurt, of juist heel dichtbij, als in de zin, JIJ bent degene die er bovenop zit en ik sta onder je met een pistool:Y)

    Engelengezichtje (A)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Schattepoepedrolleke. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom wil iedereen op mijn haatlijst komen?!

    Hel schreef:
    (...)

    In december ben ik sowieso al niet te vinden in Rotterdam, als ik er wel ben, of heel ver uit je buurt, of juist heel dichtbij, als in de zin, JIJ bent degene die er bovenop zit en ik sta onder je met een pistool:Y)


    Oeh, prinsesje toch, ik wist niet dat je zo wild van verlangen was! :9~

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 22:58 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Oeh, prinsesje toch, ik wist niet dat je zo wild van verlangen was! :9~


    Moet jij niet gaan schrijven of zo?! xD

    Hel schreef:
    Waarom wil iedereen op mijn haatlijst komen?!


    Honingdropje toch, waarom al die haat? Moet het regenboogje verbergen hoeveel ze wel niet van ons houdt? :9~

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 23:00 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    (...)

    Moet jij niet gaan schrijven of zo?! xD


    Ik heb momenteel betere dingen om te doen als schrijven ... Dit bijvoorbeeld. Poppekindje. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    It wasn't me, sweetcheeks c;

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 15:51 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oooh.... Jullie...... Sam en ASTRID! verdomme, stel landverraders....

    Je geniet er gewoon van hè, babycakes? Anders zou je er nooit zo enthousiast op in gaan!(wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.