• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Zie zijn ogen dan gaan, Rosa, hij vindt je gewoon geweldig en weet níét waar hij moet kijken xD

    O_O *denkt meteen door*
    Gatver.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    O_O *denkt meteen door*
    Gatver.

    xD


    Define "good".

    Eledhel schreef:
    (...)
    O_O *denkt meteen door*
    Gatver.


    Oh ja, denk ook maar eens na over zijn grote "toverstok"/"bezemsteel". Daar dwong Fred mij toe D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Oh ja, denk ook maar eens na over zijn grote "toverstok"/"bezemsteel". Daar dwong Fred mij toe D:

    Stel je voor dat zijn toverstok in de snitch van Hermione gaat, dat is pas ranzig :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Stel je voor dat zijn toverstok in de snitch van Hermione gaat, dat is pas ranzig :Y)

    GinaW: *sluipt langzaam weg*


    Define "good".

    Zeg dames (en heren?), zullen wij het eens over een smakelijker onderwerp hebben? Ik denk dat dit niet zo geschikt is voor kleine kindjes ^^ en ik wordt er zelf nogal misselijk van


    Deep inside, I've never felt alive

    Lloyd schreef:
    Zeg dames (en heren?), zullen wij het eens over een smakelijker onderwerp hebben? Ik denk dat dit niet zo geschikt is voor kleine kindjes ^^ en ik wordt er zelf nogal misselijk van

    GinaW: *sluipt terug*
    Ik stem voor!


    Define "good".

    Lloyd schreef:
    Zeg dames (en heren?), zullen wij het eens over een smakelijker onderwerp hebben? Ik denk dat dit niet zo geschikt is voor kleine kindjes ^^ en ik wordt er zelf nogal misselijk van

    Laten we dan een "ranzige-HP-dingentopic" maken, lol.
    Ik stem tegen (duivel)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Laten we dan een "ranzige-HP-dingentopic" maken, lol.
    Ik stem tegen (duivel)


    Ik zou zeggen, neem de eer ^^ Je kunt er zo eentje maken ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Eledhel schreef:
    (...)
    Laten we dan een "ranzige-HP-dingentopic" maken, lol.
    Ik stem tegen (duivel)


    Doen :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lloyd schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen, neem de eer ^^ Je kunt er zo eentje maken ^^

    Lol, dan word ik meteen geavada-kedavra't (?) door héél veel mensen :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, dan word ik meteen geavada-kedavra't (?) door héél veel mensen :]


    Je weet het alleen door het te proberen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    En nu nog een fototje waarvan jullie niet gaan doordenken:


    Aww

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:35 ]


    Define "good".

    GinaW schreef:
    En nu nog een fototje waarvan jullie niet gaan doordenken:


    Aww

    Ahw, cute. Ik vind het zo stom om te beseffen dat die kleine schattige Daniël Radcliffe nu groot is en op Broadway staat. Damn, kon hij niet voor altijd klein blijven? x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ahw, cute. Ik vind het zo stom om te beseffen dat die kleine schattige Daniël Radcliffe nu groot is en op Broadway staat. Damn, kon hij niet voor altijd klein blijven? x)

    Geweldig idee! Ik haal mijn tijdverdrijver :D


    Define "good".