• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb de complete reeks al zo'n 4 of 5 keer gelezen, voor 7 uitkwam heb ik 1 tot 6 ook al 3 keer gelezen... Ik ben de boeken nog steeds niet beu
    ik weet niet echt of ik me hier nu voor moet schamen of er trots op moet zijn


    Love? No. I prefer cats.

    Drie kwart van mijn vriendinnen heeft niet eens één film gezien van Harry Potter D:
    Gelukkig is één vriendin er net zo gek van als ik en bestaat er zoiets als Quizlet <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PinkyPromise schreef:
    Ik heb de complete reeks al zo'n 4 of 5 keer gelezen, voor 7 uitkwam heb ik 1 tot 6 ook al 3 keer gelezen... Ik ben de boeken nog steeds niet beu
    ik weet niet echt of ik me hier nu voor moet schamen of er trots op moet zijn


    Be proud! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    LastCaress schreef:
    (...)

    Hebben wij soms de zelfde vader? (cat)


    Mogelijk (cat) Mijn pa gaat nooit mee naar de bios, maar hij download de film altijd voor ons. En vorige keer dat we gingen kijken naar 7.1 ging hij heel de tijd slim lopen doen en zeggen wat er ging gebeuren. En nee hoor, hij vindt de films zoooo stom. Kuch (joehoe)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Alle boeken meerdere keren gelezen,
    Plus alle films gevolgd + gekochtvanaf het begin.
    Ik ga echt wenen als het gedaan is -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Memphis schreef:
    (...)

    Mogelijk (cat) Mijn pa gaat nooit mee naar de bios, maar hij download de film altijd voor ons. En vorige keer dat we gingen kijken naar 7.1 ging hij heel de tijd slim lopen doen en zeggen wat er ging gebeuren. En nee hoor, hij vindt de films zoooo stom. Kuch (joehoe)


    Zo is mijn vader ook (cat). Hij gaat nooit naar de bios omdat hij dat haat. Maar hij download de films wel altijd en hij gaat dan mee kijken. c:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben getrouwd met Ron en woon samen in De Zee, in de buurt van zijn ouders.
    Kom een keertje langs, is gezellig!:)

    oke, moest er even uit:p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, ik heb alle boeken vorig jaar in een week uitgelezen, ik heb alle films die tot nu toe uit zijn, en deel 1 en 2 special edition. dus met extra scenes enzo. Ik heb ergens in maar samen met Defensive een film marathon gehouden en fanbrieven geschreven, ik ga van 9 tot 16 juli naar engeland op harry potter kamp samen met Defensive en mijn beste vriend waar Defensive en ik dezelfde shirts, oorbellen en haarband gaan dragen, ik heb speciaal daarvoor shirts laten maken met quotes erop, namelijk : Only the good die young, be bad, live forever! En: fear of a name increase fear of a thing itself.
    Oke, tot nu toe weet ik niks mee,r o ja, mijn kamer is in slytherin kleuren geverft, en ik ga nog een harry potter poster inlijsten en ophangen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben eigenlijk geen goede fan want eerst vond ik HP stom )= En dat vind ik stm van mezelf, anders had ik al eerder al die leuke films en boeken ontdekt -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Ik ben eigenlijk geen goede fan want eerst vond ik HP stom )= En dat vind ik stm van mezelf, anders had ik al eerder al die leuke films en boeken ontdekt -.-


    Dan ben ik een héle slechte fan, want ik weigerde deel 2 te kijken toen ik klein was, omdat ik bang was voor Dobby (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)

    Dan ben ik een héle slechte fan, want ik weigerde deel 2 te kijken toen ik klein was, omdat ik bang was voor Dobby (cat)



    Phahaha xD
    hoe kun je nu bang zijn voor Dobby? ö


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FinalDay schreef:
    (...)

    Dan ben ik een héle slechte fan, want ik weigerde deel 2 te kijken toen ik klein was, omdat ik bang was voor Dobby (cat)

    Whahaha, bij een nachtmerrie in de hoofdrol Dobby =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Deel 7.2 komt uit de dag dat ik op vakantie ga :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kwam nooit door het begin heen, dus heb alleen de films gezien (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hobbelpaard schreef:
    Deel 7.2 komt uit de dag dat ik op vakantie ga :'(

    Ahww )=

    Ik wilde naar de bios, maar niemand wilt mee. Ik ga nu denk ik ook niet meer, aangezien ik zeker weet dat ik moet huilen als er een aantal dood gaan )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...