• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mummelwummel schreef:
    (...)

    Zo heet het huis: ''De Zee.''

    wahah jeps, ik ben een zeemeermin met een staart ipv benen.
    Naahh, mot dr niet aan denken! :| :P


    Huh, heette dat huis 'De Zee'? Het heette toch iets met 'De Schelp'? Nu ga ik het opzoeken.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Prudentia schreef:
    (...)

    Van wie is dat huis dan? Het enige huis dat ik kan bedenken is 'De Schelp' van Bill en Fleur...


    Het ligt er gewoon naast! Denk ik? Of in de buurt (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Memphis schreef:
    (...)

    Huh, heette dat huis 'De Zee'? Het heette toch iets met 'De Schelp'? Nu ga ik het opzoeken.


    idd, de schelp ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Memphis schreef:
    (...)

    Huh, heette dat huis 'De Zee'? Het heette toch iets met 'De Schelp'? Nu ga ik het opzoeken.


    Ik weet zeker dat het huis van Bill en Fleur 'De Schelp' heet.

    Ja, ik ook, het is ook zo (: Maar @ Mummelwummel, heb je dat huis dan fictief voor jezelf en Ron verzonnen ofzo, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hebben eigenlijk nog andere huizen in het boek speciale namen? Ik weet alleen dat het huis van Sirius/Harry gewoon 'Grimboudplein 12' (volgens mij schrijf je het niet zo...) wordt genoemd en dat van Draco en z'n ouders 'Huize Malfidus', maar verder weet ik het eigenlijk niet.

    Prudentia schreef:
    Hebben eigenlijk nog andere huizen in het boek speciale namen? Ik weet alleen dat het huis van Sirius/Harry gewoon 'Grimboudplein 12' (volgens mij schrijf je het niet zo...) wordt genoemd en dat van Draco en z'n ouders 'Huize Malfidus', maar verder weet ik het eigenlijk niet.


    Villa Vilijn uit GoF,
    enneehm...
    dat is het denk ik?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harry Potter Gang.
    Who joins? <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Patronum schreef:
    (...)

    Villa Vilijn uit GoF,
    enneehm...
    dat is het denk ik?


    Jullie vergeten Zweinstein D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Jullie vergeten Zweinstein D:


    Maar dat is niet echt een huis. En anders horen Klammfels en Beauxbatons er ook bij.

    Trouwens, nog een vraagje; in verschillende verhalen kom ik vaak scholen als Develixe en nog een paar anderen tegen. Zijn die zelf verzonnen door een fan of echt door J.K. Rowlings?

    Prudentia schreef:
    (...)

    Maar dat is niet echt een huis. En anders horen Klammfels en Beauxbatons er ook bij.

    Trouwens, nog een vraagje; in verschillende verhalen kom ik vaak scholen als Develixe en nog een paar anderen tegen. Zijn die zelf verzonnen door een fan of echt door J.K. Rowlings?


    Die zijn verzonnen, denk ik


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prudentia schreef:
    (...)

    Maar dat is niet echt een huis. En anders horen Klammfels en Beauxbatons er ook bij.

    Trouwens, nog een vraagje; in verschillende verhalen kom ik vaak scholen als Develixe en nog een paar anderen tegen. Zijn die zelf verzonnen door een fan of echt door J.K. Rowlings?


    Misschien ooit in een interview van J.K. Rowling? Anders zelf verzonnen denk ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Harry Potter Gang Bang.
    Who joins? <3


    Ik doe mee ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Ik doe mee ;D


    Two members of da Gang Bang :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Two members of da Gang Bang :'D

    Correctie: three members of da Gang Bang ;')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.