• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb alle boeken tigduizend keer gelezen, en alle films (behalve 3, omdat ik die niet zo heel leuk vind) meerdere keren gezien. Ik ben zelfs twee keer naar 7.1 in de bioscoop geweest.

    Mijn zus en ik bespreken altijd, voor de zoveelste keer, de inhoud van de boeken. Over wat wij overal van denken, en hoe we hopen dat 7.2 er ongeveer uit gaan zien. En wat we er allemaal in willen enzo.

    Oeps, vergeten een abo te nemen :D

    Ik ben al op vakantie als 7.2 uitkomt. En ik vind het ook een einde van een tijdperk ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik wil hem enorm graag op de premiere gaan kijken,
    maar dan moet ik wel zien dat ik op voorhand aan tickets kan komen ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prudentia schreef:
    Ik heb alle boeken tigduizend keer gelezen, en alle films (behalve 3, omdat ik die niet zo heel leuk vind) meerdere keren gezien. Ik ben zelfs twee keer naar 7.1 in de bioscoop geweest.

    Mijn zus en ik bespreken altijd, voor de zoveelste keer, de inhoud van de boeken. Over wat wij overal van denken, en hoe we hopen dat 7.2 er ongeveer uit gaan zien. En wat we er allemaal in willen enzo.



    Ik bespreek alles altijd met een goede vriendin, it's great :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)


    Ik bespreek alles altijd met een goede vriendin, it's great :'D

    Ik bespreek het ook altijd met een vriendin :Y)
    Die heeft alleen nog niet alle boeken gelezen, dus ik moet er altijd op letten dat ik geen spoiler ga zijn (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mummelwummel schreef:
    Ik ben getrouwd met Ron en woon samen in De Zee, in de buurt van zijn ouders.
    Kom een keertje langs, is gezellig!:)

    oke, moest er even uit:p


    Je woont in De Zee? Ben je soms de kleine zeemeermin, haha :Y)

    Sorry, dat moest er even uit, no offense. Ik heb die film namelijk uit puur jeugdsentiment vandaag gekeken :x. En misschien ga ik de HP boeken nog voor een laatste keer allemaal lezen, nu heb ik daar toch de tijd voor. En dan stop ik ze weg voor later, want ik bewaar ze in ieder geval wel.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    FinalDay schreef:
    (...)
    Ik bespreek het ook altijd met een vriendin :Y)
    Die heeft alleen nog niet alle boeken gelezen, dus ik moet er altijd op letten dat ik geen spoiler ga zijn (cat)


    Haha :') Dat heb ik ook met mijn vriendje, ik heb hem wel eens een paar dingen per ongeluk verklapt aangezien hij de boeken niet leest.
    Maar mijn vriendin heeft ook wel alle boeken gelezen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha :') Dat heb ik ook met mijn vriendje, ik heb hem wel eens een paar dingen per ongeluk verklapt aangezien hij de boeken niet leest.
    Maar mijn vriendin heeft ook wel alle boeken gelezen.

    Lolz, dan krijg ik meteen iets naar mijn hoofd gesmeten als ik iets verraad (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    (...)
    Lolz, dan krijg ik meteen iets naar mijn hoofd gesmeten als ik iets verraad (cat)


    Haha, zou voor mij ook wel handig zijn want dan zou ik minder gauw iets verklappen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BeingHistory schreef:
    Oke, ik heb alle boeken vorig jaar in een week uitgelezen, ik heb alle films die tot nu toe uit zijn, en deel 1 en 2 special edition. dus met extra scenes enzo. Ik heb ergens in maar samen met Defensive een film marathon gehouden en fanbrieven geschreven, ik ga van 9 tot 16 juli naar engeland op harry potter kamp samen met Defensive en mijn beste vriend waar Defensive en ik dezelfde shirts, oorbellen en haarband gaan dragen, ik heb speciaal daarvoor shirts laten maken met quotes erop, namelijk : Only the good die young, be bad, live forever! En: fear of a name increase fear of a thing itself.
    Oke, tot nu toe weet ik niks mee,r o ja, mijn kamer is in slytherin kleuren geverft, en ik ga nog een harry potter poster inlijsten en ophangen.


    Een Harry Potter kamp?! Omg, waar kan ik me inschrijven? :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    (...)

    Een Harry Potter kamp?! Omg, waar kan ik me inschrijven? :9~


    Hier kun je je inschrijven, kom ook! :9~
    Het kost alleen wel €750,- ...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb net alle boeken van achter naar voor gelezen. Dát was vreemd :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ik heb net alle boeken van achter naar voor gelezen. Dát was vreemd :'D


    Lol, ik heb ze ook wel eens door elkaar heen gelezen. Inderdaad anders :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)


    Ik bespreek alles altijd met een goede vriendin, it's great :'D


    Ja! Laatst had ik samen met een paar klasgenoten tijdens NASK een hele discussie over Horcruxes (schrijf je dat zo?) en of Harry er nou wel of niet eentje was. En over nog meer dingen, maar daar was het mee begonnen. Maar het was wel gezellig :D

    En jammer dat dat kamp zoveel geld kost, anders had ik het ook wel gewild.