• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Defensive schreef:
    (...)

    Lol, ik heb ze ook wel eens door elkaar heen gelezen. Inderdaad anders :')


    Ja, was Sirius net overleden, lees je dan 't boek ervoor, krijgt ie ineens een brief van hem. Ik zat even van 'huh?' ;D
    Maar ja, had geen keus. Die facking bieb bij ons heeft nu de eerste vijf delen van HP uitgeleend aan een andere bieb, waardoor ze dus tijdelijk niet hier zijn, alleen deel zes en zeven ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prudentia schreef:
    (...)

    Ja! Laatst had ik samen met een paar klasgenoten tijdens NASK een hele discussie over Horcruxes (schrijf je dat zo?) en of Harry er nou wel of niet eentje was. En over nog meer dingen, maar daar was het mee begonnen. Maar het was wel gezellig :D

    En jammer dat dat kamp zoveel geld kost, anders had ik het ook wel gewild.


    Het kamp is ook echt in Engeland, dus daarom is het ook zo duur :')
    Maar dat lijkt me echt cool om over te discussieren in de klas. Ik ben de enige in de klas die ooit überhaupt de boeken heeft gelezen, de rest vindt het 'kinderachtig' -_-

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:34 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Alle boeken gelezen, alleen deel 7 nog niet gezien (: ik vond de boeken beter dan de films, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n filmmens.


    Destroy what destroys you.

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ja, was Sirius net overleden, lees je dan 't boek ervoor, krijgt ie ineens een brief van hem. Ik zat even van 'huh?' ;D
    Maar ja, had geen keus. Die facking bieb bij ons heeft nu de eerste vijf delen van HP uitgeleend aan een andere bieb, waardoor ze dus tijdelijk niet hier zijn, alleen deel zes en zeven ;x


    Haha, dat lijkt me inderdaad heel verwarrend! Want ze hebben het dan ook steeds over dingen waarover je nog niet hebt gelezen, maar wel zijn gebeurd...

    @Defensive; ik verbaasde me erover dat zoveel mensen het leuk vonden, maar er schoven aardig wat mensjes aan om mee te praten. Ik moest alleen wel oppassen met wat ik zei, niet iedereen had het zevende boek nog gelezen. En we moesten nogal veel uitleggen aan een jongen die alleen de films had gezien.

    Soundeffect schreef:
    Ik heb net alle boeken van achter naar voor gelezen. Dát was vreemd :'D

    Ja, haha. Ik heb net de laatste 2 delen die ik nog moest kopen van de serie gekocht (nu is ie compleet :) ), en ik las eerst het 2e boek en nu de laatste. En Harry is een stuk arroganter geworden O_O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Geneve schreef:
    Alle boeken gelezen, alleen deel 7 nog niet gezien (: ik vond de boeken beter dan de films, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n filmmens.


    Ik ook niet. Ik kan geen voorbeeld bedenken waarbij ik de film beter vond dan het boek... In films zijn vaak stukken weggelaten en dat vind ik jammer. Ik vind bij HP vooral jammer dat ze in de laatste jaren geen Zwerkbal (Wat is zwerkbal in het Engels?) in de films hebben gestopt.

    Defensive schreef:
    (...)

    Hier kun je je inschrijven, kom ook! :9~
    Het kost alleen wel €750,- ...


    Hehe, ik zal eens een goed gesprek met mijn ouders hebben over de kosten...
    Ik wil ook, ik wil ook!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Ja, haha. Ik heb net de laatste 2 delen die ik nog moest kopen van de serie gekocht (nu is ie compleet :) ), en ik las eerst het 2e boek en nu de laatste. En Harry is een stuk arroganter geworden O_O


    Ja, Harry is ook mijn minst favoriete karakter, eigenlijk. In het begin was dat Hermelien, maar hoe meer ik de boeken lees, hoe leuker ik haar ga vinden als personage. Leve de S.H.I.T, lol ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xRadio schreef:
    (...)

    Hehe, ik zal eens een goed gesprek met mijn ouders hebben over de kosten...
    Ik wil ook, ik wil ook!


    Jaaaa! En anders moet je mij maar met ze laten praten, dan overleg ik wel met ze waarom het zo geweldig is! :9~
    Maar ik zie net op je profiel dat je 17 bent... Het kamp is voor mensen van 14 t/m 16 D:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:41 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xRadio schreef:
    (...)

    Hehe, ik zal eens een goed gesprek met mijn ouders hebben over de kosten...
    Ik wil ook, ik wil ook!


    Haha, we gaan gewoon massaal met Quizlet-mensjes naar dat kamp, wordt het een Quizletmeet en HPkamp ineen :D

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:41 ]

    Defensive schreef:
    (...)

    Hier kun je je inschrijven, kom ook! :9~
    Het kost alleen wel €750,- ...


    Doh, ik mag niet eens heen. Van 14 tot 16 D:
    niet dat ik het geld ervoor heb, maar stel dat.. xd


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Defensive schreef:
    (...)

    Jaaaa! En anders moet je mij maar met ze laten praten, dan overleg ik wel met ze waarom het zo geweldig is! :9~
    Maar ik zie net op je profiel dat je 17 bent... Het kamp is voor mensen van 14 t/m 16 D:


    Wat een lullies!
    Ik wil ook mee, als die-hard fan!
    Hihi, iedereen die buiten de leeftijdsgrens is: we maken onze eigen reis wel. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:43 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn ouders hebben een reisbrochure over Groot-Brittannie, aangezien we volgend jaar naar Schotland gaan, en daar staan verschillende dingen van HP in,
    die we dan ook gaan bezoeken, maar onder ons (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prudentia schreef:
    (...)

    Haha, we gaan gewoon massaal met Quizlet-mensjes naar dat kamp, wordt het een Quizletmeet en HPkamp ineen :D


    Aaaaw, y'all need to come D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Aaaaw, y'all need to come D:

    Alsof mijn ouders mij ooit laten gaan (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.