• ----> Ook slotje aub

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:18 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Volg je hart =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Volg je hart =)

    Marshmellow schreef:
    Volg je hart =)


    Dat doe ik nu , maar ik vind het zo kut voor hem...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik vind het eigenlijk vreselijk kut voor hem dat je dit hier zo open en bloot zegt terwijl hij het kan lezen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Dat doe ik nu , maar ik vind het zo kut voor hem...


    Dat is logisch, maar dat mag je er niet van weerhouden. Ik denk niet dat hij het leuker zou vinden als je nog met hem zou gaan terwijl je hem niet meer ziet zitten..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik denk dat je de knoop door moet hakken, same thing what happened to me (ging uiteindelijk uit om een andere reden).


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je het uit moet maken moet je dat doen, leg hem uit dat je niets meer voelt.


    <3

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het eigenlijk vreselijk kut voor hem dat je dit hier zo open en bloot zegt terwijl hij het kan lezen


    Weet ik , maar ik moest het gewoon even kwijt en ik kan dat het beste hier op QL


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Sapphira schreef:
    (...)

    Dat is logisch, maar dat mag je er niet van weerhouden. Ik denk niet dat hij het leuker zou vinden als je nog met hem zou gaan terwijl je hem niet meer ziet zitten..


    Klopt...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Weet ik , maar ik moest het gewoon even kwijt en ik kan dat het beste hier op QL

    Vraag dan of iemand je kan helpen via een pb'tje ofzo..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Vraag dan of iemand je kan helpen via een pb'tje ofzo..


    Kon ik gedaan hebben ja.. (tss nu vind ik mijn eigen echt dom --' )


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Kon ik gedaan hebben ja.. (tss nu vind ik mijn eigen echt dom --' )

    Dat vind ik wel ja.. En dat is niet grof bedoeld hoor, maar ik vind gewoon dat je niet echt met die jongen zijn gevoelens rekening hebt gehouden op die manier

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 20:09 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel ja.. En dat is niet grof bedoelt hoor, maar ik vind gewoon dat je niet echt met die jongen zijn gevoelens rekening hebt gehouden op die manier


    Weet ik ....


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik vind het verschrikkelijk dat je zo met mijn hart speelt.
    Ik heb alles opgegeven voor u, mijn gezin, mijn job en mijn leven allemaal omdat ik je geloofde dat als je zei dat je van mij hield.
    Je hebt me gezegd dat ik je kon vertrouwen, dat je gevoelens voor mij zo groot waren als mijn gevoelens voor jou maar het is allemaal een leugen.
    Dan ben je boos op mij en je vriendinnen omdat je soms iets als laatste te weten komt maar zelf post je alles over onze relatie gewoon vrijuit op Quizlet waar heel Nederland en België het kan lezen voordat je het aan mij komt zeggen.
    Ik hou van jou en zal altijd van je blijven houden maar als je, je hart niet aan mij kan schenken en van me kan houden zoals je beloofd hebt dan kan ik het niet aan om je nog eens te zien.

    Nog een tip voor de toekomst, voor je nog harten breekt, denk goed na over je daden.
    Als je nog eens zegt dat je van iemand houd doe dit enkel als je dit echt meent en leef niet in een leugen.

    Vaarwel

    LoveDr schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk dat je zo met mijn hart speelt.
    Ik heb alles opgegeven voor u, mijn gezin, mijn job en mijn leven allemaal omdat ik je geloofde dat als je zei dat je van mij hield.
    Je hebt me gezegd dat ik je kon vertrouwen, dat je gevoelens voor mij zo groot waren als mijn gevoelens voor jou maar het is allemaal een leugen.
    Dan ben je boos op mij en je vriendinnen omdat je soms iets als laatste te weten komt maar zelf post je alles over onze relatie gewoon vrijuit op Quizlet waar heel Nederland en België het kan lezen voordat je het aan mij komt zeggen.
    Ik hou van jou en zal altijd van je blijven houden maar als je, je hart niet aan mij kan schenken en van me kan houden zoals je beloofd hebt dan kan ik het niet aan om je nog eens te zien.

    Nog een tip voor de toekomst, voor je nog harten breekt, denk goed na over je daden.
    Als je nog eens zegt dat je van iemand houd doe dit enkel als je dit echt meent en leef niet in een leugen.

    Vaarwel


    Dat is wel heel dramatisch.. Op Quizlet luchten mensen hier hun harten uit, omdat ze het makkelijker vinden om via internet met iemand te praten dan Face to Face, wat voor sommige heel moeilijk is. Hier op Quizlet vragen mensen alleen maar om advies, en hoe ze iets het beste op kunnen lossen. Ze heeft gewoon met een probleem gezeten, en wilde hier graag advies over, om het op te kunnen lossen, ze bedoelde het vast niet verkeerd, en fouten komen nooit van een kant, maar van beide kanten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 10:31 ]