• ----> Ook slotje aub

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:18 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    LoveDr schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk dat je zo met mijn hart speelt.
    Ik heb alles opgegeven voor u, mijn gezin, mijn job en mijn leven allemaal omdat ik je geloofde dat als je zei dat je van mij hield.
    Je hebt me gezegd dat ik je kon vertrouwen, dat je gevoelens voor mij zo groot waren als mijn gevoelens voor jou maar het is allemaal een leugen.
    Dan ben je boos op mij en je vriendinnen omdat je soms iets als laatste te weten komt maar zelf post je alles over onze relatie gewoon vrijuit op Quizlet waar heel Nederland en België het kan lezen voordat je het aan mij komt zeggen.
    Ik hou van jou en zal altijd van je blijven houden maar als je, je hart niet aan mij kan schenken en van me kan houden zoals je beloofd hebt dan kan ik het niet aan om je nog eens te zien.

    Nog een tip voor de toekomst, voor je nog harten breekt, denk goed na over je daden.
    Als je nog eens zegt dat je van iemand houd doe dit enkel als je dit echt meent en leef niet in een leugen.

    Vaarwel


    Jij weet niet wat ik allemaal voor jou doe nu ! Maar je zal het nog wel beseffen ! Ik loog er niet over oké ! Ik ben ook nog maar een kind en weet je ik dacht altijd dat jij iemand was die me begreep maar dat doet niemand. Oké ik ben dom geweest om dit hier te zetten , maar ik doe soms domme dingen en uit die dingen leer ik. Ik ben niet perfect sorry ! Maar ik had zo gehoopt dat alles goed zo lopen , maar zie het onder ogen het leven is geen sprookje...Oké sorry ik kwets je , maar ik wil mijn leven niet kwijt geraken. Ik wil mezelf niet verliezen , begrijp je dat dan helemaal niet ?En nog iets ik heb niet alleen schuld ! Ik heb je nooit gevraagd om iets op te geven. Maar ik weet het ik ben degene die nu schuld moet voelen en moet lijden wel als dit je oplucht ik lijd !


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Kom op, jullie zijn 14 --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Kom op, jullie zijn 14 --''
    :')


    Life is hard and then we die

    Endure schreef:
    Kom op, jullie zijn 14 --''


    ook 14-jarigen kunnen problemen hebben:8


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Endure schreef:
    Kom op, jullie zijn 14 --''


    Hij is geen 14 , ik wel...
    Maar geloof mij als jij in onze situatie zat zou je het begrijpen


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    LoveDr schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk dat je zo met mijn hart speelt.
    Ik heb alles opgegeven voor u, mijn gezin, mijn job en mijn leven allemaal omdat ik je geloofde dat als je zei dat je van mij hield.
    Je hebt me gezegd dat ik je kon vertrouwen, dat je gevoelens voor mij zo groot waren als mijn gevoelens voor jou maar het is allemaal een leugen.
    Dan ben je boos op mij en je vriendinnen omdat je soms iets als laatste te weten komt maar zelf post je alles over onze relatie gewoon vrijuit op Quizlet waar heel Nederland en België het kan lezen voordat je het aan mij komt zeggen.
    Ik hou van jou en zal altijd van je blijven houden maar als je, je hart niet aan mij kan schenken en van me kan houden zoals je beloofd hebt dan kan ik het niet aan om je nog eens te zien.

    Nog een tip voor de toekomst, voor je nog harten breekt, denk goed na over je daden.
    Als je nog eens zegt dat je van iemand houd doe dit enkel als je dit echt meent en leef niet in een leugen.

    Vaarwel


    What the fack. Je doet net alsof jullie getrouwd waren. Je bent fucking 14 jaar zeg. Jezus (':


    To infinity and beyond •

    mag ik hier ook slotje aub?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    > oke ^^ slotje


    If you had never come out of the blue, I would've stay