• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ferula schreef:
    (...)

    Ooh dat is ook hartstikke leuk.

    @ jou berichtje naar pukkelxding
    Z'n bachelor heeft gehaald?
    Huh wat is dat dan?
    Bachelor is universiteit, dat is zeg maar de eerste drie jaar van je universitaire studie, daarna kun je gaan werken of doorgaan voor je master ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Bachelor is universiteit, dat is zeg maar de eerste drie jaar van je universitaire studie, daarna kun je gaan werken of doorgaan voor je master ;)

    Oh okee haha. Wist ik niet :$


    I'm in love with you and all your little things

    -Laat maar, was niet voor mij. :'D-

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 13:59 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ohh wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Hoe heb je hem leren kennen? :9~


    ars moriendi

    Hihi, hoelang heb je dan al met hem?
    Gefeliciteerd <3


    Ik ben gemeen xoxo

    Anfield schreef:
    Ohh wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Hoe heb je hem leren kennen? :9~


    Via een animeforum op het internet ... Ik dacht dat hij iemand anders was. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Beleza schreef:
    Hihi, hoelang heb je dan al met hem?
    Gefeliciteerd <3


    Dit is ons 4e jaar ... We zijn sinds ons 16e samen. (:
    Thanks.<3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Dit is ons 4e jaar ... We zijn sinds ons 16e samen. (:
    Thanks.<3

    : ) Mijn vriend wordt in Augustus ook twintig, haha. Dus ongeveer even oud als jullie!
    Waarom gaat je vriend niet in Nederland studeren dan?


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    : ) Mijn vriend wordt in Augustus ook twintig, haha. Dus ongeveer even oud als jullie!
    Waarom gaat je vriend niet in Nederland studeren dan?
    Bachelor moet je altijd daar afmaken waar je begonnen bent, maar hij kan wel een master doen idd :)


    Life is hard and then we die

    Beleza schreef:
    (...)
    : ) Mijn vriend wordt in Augustus ook twintig, haha. Dus ongeveer even oud als jullie!
    Waarom gaat je vriend niet in Nederland studeren dan?


    Omdat de onderwijssystemen teveel verschillen dus ook (@ An tegelijkertijd) zijn Master zou hij daar moeten doen zeer waarschijnlijk, mocht hij dat willen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Omdat de onderwijssystemen teveel verschillen dus ook (@ An tegelijkertijd) zijn Master zou hij daar moeten doen zeer waarschijnlijk, mocht hij dat willen.

    Dat is wel klote Dl. Ik weet niet of jij nog verder wil studeren, want anders gaat 't samenwonen een beetje moeilijk?


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Dat is wel klote Dl. Ik weet niet of jij nog verder wil studeren, want anders gaat 't samenwonen een beetje moeilijk?


    Ooit, maar dat kan wel overal ... Zolang ik de taal maar onder de knie krijg. Maar goed, we willen toch in NL of BE gaan wonen, dus dan kan ik vrij veel studeren nog. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ooit, maar dat kan wel overal ... Zolang ik de taal maar onder de knie krijg. Maar goed, we willen toch in NL of BE gaan wonen, dus dan kan ik vrij veel studeren nog. (:

    Ja dat kan zeker! Mijn ook is 36 en studeerd nog, na jarenlang bij artsen zonder grenzen te hebben gewerkt. Zijn studie wordt dus betaald door artsen zonder grenzen nu. Hij heeft daar ook zijn vrouw ontmoet, die werkt en studeerd nu. Nah, mooiste bruiloft die ik ooit heb meegemaakt, was die van hen in Slowakije. Veel leuker dan dat Nederlandse gedoe.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja dat kan zeker! Mijn ook is 36 en studeerd nog, na jarenlang bij artsen zonder grenzen te hebben gewerkt. Zijn studie wordt dus betaald door artsen zonder grenzen nu. Hij heeft daar ook zijn vrouw ontmoet, die werkt en studeerd nu. Nah, mooiste bruiloft die ik ooit heb meegemaakt, was die van hen in Slowakije. Veel leuker dan dat Nederlandse gedoe.


    En bedankt ... Jij bent dus alvast niet uitgenodigd, hahahahaha!
    Ach ... soms zijn ze wat saai, maar die van ons vast niet. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    En bedankt ... Jij bent dus alvast niet uitgenodigd, hahahahaha!
    Ach ... soms zijn ze wat saai, maar die van ons vast niet. :P

    Naha, al zou ik uitgenodigd worden, dan zou ik toch niet gekomen zijn. Ik ga niet naar de bruiloft van een wildvreemde, hoe aardig ze ook is, haha. (niet lullig bedoeld).
    Neem een slowaakse bruiloft, die begint rond 12 uur, met de ringen blablabla, dan eten (heeeeeel veel eten), dan wordt de bruid ontvoerd en moet de bruidegom + een aantal mannen haar terughalen en daarna is het feesten tot de volgende ochtend, bij ons duurde het tot 05:00. Lol


    Ik ben gemeen xoxo