• Ja. n.n
    We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
    Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden. ;D
    <3

    (En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja dat kan zeker! Mijn ook is 36 en studeerd nog, na jarenlang bij artsen zonder grenzen te hebben gewerkt. Zijn studie wordt dus betaald door artsen zonder grenzen nu. Hij heeft daar ook zijn vrouw ontmoet, die werkt en studeerd nu. Nah, mooiste bruiloft die ik ooit heb meegemaakt, was die van hen in Slowakije. Veel leuker dan dat Nederlandse gedoe.

    Wat is er mis met Nederlandse bruiloften? Het is maar wat je er zelf van maakt.


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Wat is er mis met Nederlandse bruiloften? Het is maar wat je er zelf van maakt.

    Nou, ik vindt het zo standaard.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Nou, ik vindt het zo standaard.

    Zoals ik al zei, het is maar wat je er zelf van maakt. Als je er als koppel een heel spektakel van maakt, denk ik niet dat het heel standaard is, maar kan het nog altijd een Nederlandse bruiloft zijn y'know..


    ars moriendi

    Beleza schreef:
    (...)
    Ja dat kan zeker! Mijn ook is 36 en studeerd nog, na jarenlang bij artsen zonder grenzen te hebben gewerkt. Zijn studie wordt dus betaald door artsen zonder grenzen nu. Hij heeft daar ook zijn vrouw ontmoet, die werkt en studeerd nu. Nah, mooiste bruiloft die ik ooit heb meegemaakt, was die van hen in Slowakije. Veel leuker dan dat Nederlandse gedoe.

    Eeehm... Je bent like... 16. En je vriend is 36?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Eeehm... Je bent like... 16. En je vriend is 36?
    Oom (cat)


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd:D:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Stereophonic schreef:
    Wauw, ik jou verhaal zo mooi! Ook al zitten er duizenden kilometers tussen jullie, jullie houden het nog steeds vol! Wauw.. Dat vind ik echt prachtig.
    Alvast gefelicuteerd natuurlijk, en geniet ervan!!


    Hope goes lost but never dies.

    Mahoromatic schreef:
    Ooh wat leeeuk =D Post je wel een trouwkaartje op quizlet als het zover is? ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Beleza schreef:
    (...)
    Naha, al zou ik uitgenodigd worden, dan zou ik toch niet gekomen zijn. Ik ga niet naar de bruiloft van een wildvreemde, hoe aardig ze ook is, haha. (niet lullig bedoeld).
    Neem een slowaakse bruiloft, die begint rond 12 uur, met de ringen blablabla, dan eten (heeeeeel veel eten), dan wordt de bruid ontvoerd en moet de bruidegom + een aantal mannen haar terughalen en daarna is het feesten tot de volgende ochtend, bij ons duurde het tot 05:00. Lol


    Nah, ik vind nog steeds onze bruiloften ook leuk. Wij hebben ook heel veel eten en feesten en hoe gezellig het is ligt gewoon aan de mensen en hoeveel je uit kan geven, waar je het doet, enz enz. Trouwens, hij mag me een paar dagen van te voren niet meer zien ... Dus dat vind ik spannend genoeg, dan hoef ik niet nog eens extra ontvoerd te worden. :P
    Ik vind het trouwens wel raar dat je onze bruiloften gewoon saai noemt of whatever, want dat zeg ik ook niet van Slowaakse bruiloften, die een ander misschien niet leuk vind. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Beleza schreef:
    (...)
    Nou, ik vindt het zo standaard.


    Een standaard zit alleen op je fiets. Een Slowaakse bruiloft is dan ook vrij standaard als elke keer de vrouw ontvoerd wordt. Wij doen het alleen net even anders, maar ik ga het ook niet vol traditioneel doen hoor. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Een standaard zit alleen op je fiets. Een Slowaakse bruiloft is dan ook vrij standaard als elke keer de vrouw ontvoerd wordt. Wij doen het alleen net even anders, maar ik ga het ook niet vol traditioneel doen hoor. :')
    Anders laat je mij ontvoeren, hehe (A)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Anders laat je mij ontvoeren, hehe (A)


    Daar heb ik geen bruiloft voor nodig. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Daar heb ik geen bruiloft voor nodig. ;D
    :$ hihihi


    Life is hard and then we die

    Oh gosh, dit is ZO schattig!
    Gefeli alvast!


    #WWED - What Would Emma Do?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oom (cat)

    Ah oei x'D
    Ik dacht dat ze het woord 'vriend' was vergeten x'D


    Where there is a sea there are pirates...