• Jongens, ik weet niet of jullie het hebben gezien, maar er was een topic geopend dat van ''je geesten gezien hebt, of er mee in aanraking ben gekomen''. Ik vond het best leuk om te lezen.

    Dus..

    Ooit iets engs meegemaakt? Maakt niet uit wat ?!

    Vertel alles maar hier. ;)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:00 ]


    I will be.

    Nee, maar zou me wel cool lijken om eens geesten op te roepen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Nee, maar zou me wel cool lijken om eens geesten op te roepen..


    Lijkt mij ook super coowl, maar ze zeggen dat het gevaarlijk is. Dus,, doe maar niet..


    I will be.

    Veritas schreef:
    Nee, maar zou me wel cool lijken om eens geesten op te roepen..

    echt niet D:
    mijn nicht wou dat eens doen met mij & mijn neef van 18, en hij wou niet uit schrik dat er geesten in zijn huis zouden komen, ik heb hem nog nooit zo bang voor iets gezien D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    iloveal schreef:
    (...)

    Lijkt mij ook super coowl, maar ze zeggen dat het gevaarlijk is. Dus,, doe maar niet..

    Ik geloof er niet zo in ;x
    dus mij lijkt het dan niet heel gevaarlijk(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Is het niet beter dat je dat gewoon in het andere topic laat verdergaan?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nog n-o-o-i-t.
    En dan zal ook zo blijven. (A)

    Herbie schreef:
    Is het niet beter dat je dat gewoon in het andere topic laat verdergaan?


    wil ik wel, alleen kan ik hem niet meer vinden :(


    I will be.

    Ik heb met een vriendin bij haar een paar keer geesten opgeroepen en bij haar thuis voelden we ons er gewoon goed bij en ze doen ons ook niet wat en waren aardig en konden gewoon vragen stellen, maar we wouden het ook bij mij proberen maar we hadden er zo'n slecht gevoel bij. Toen zei vroeg of er geesten waren gebeurde er niks maar bij mij wel en toen werd me vriendin echt bang normaal is zei dat niet we hadden er al een slecht gevoel over maar wouden het wel proberen en nu voel ik me niet eens meer veilig bij mij thuis alsof iedereen naar me kijkt de heletijd.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Iets eng, door aura's was ineens alles groen. Beelden/dromen die echt uit komen


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Athletics schreef:
    Ik heb met een vriendin bij haar een paar keer geesten opgeroepen en bij haar thuis voelden we ons er gewoon goed bij en ze doen ons ook niet wat en waren aardig en konden gewoon vragen stellen, maar we wouden het ook bij mij proberen maar we hadden er zo'n slecht gevoel bij. Toen zei vroeg of er geesten waren gebeurde er niks maar bij mij wel en toen werd me vriendin echt bang normaal is zei dat niet we hadden er al een slecht gevoel over maar wouden het wel proberen en nu voel ik me niet eens meer veilig bij mij thuis alsof iedereen naar me kijkt de heletijd.


    Jeejtje..:(


    I will be.

    Veritas schreef:
    Nee, maar zou me wel cool lijken om eens geesten op te roepen..

    Mij ook, maar langs de andere kant wil ik het ook niet doen want dat is super eng volgens mij. :3
    & ik heb niet echt ervaringen met geesten ofzo, maar ik geloof er wel in.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben een keer een minuutje bezeten geweest dat was tijdens school, dan kon ik niet bewegen en kreeg ik allemaal rare gedachtes -doodeng-

    Bij kamp gilden opeens alle meiden en ze zeiden dat er een man in hun kamer stond, ik rende naar boven en zag hem even en toen was ie weer weg, en toen liep in naar binnen, ik voelde wel een rare sfeer maar ik heb hem niet meer gezien

    Ik liep naar de badkamer en toen kwamen eropeens een witte en een zwarte schim dwars door me heen, ik voelde me raar genoeg gevuld met iets

    Ik heb ook wanneer ik elke dag ga slapen en ik doe mijn kamer deur dicht dat ik iemand binnen voel glippen en dat ik iemand tegen me aan voel stoten.

    Ook wanneer ik slaap voelt hetof het iemand naast me ligt, of naar me kijkt, of in mijn kamer is zegmaar..

    En ik heb ook heel vaak dat ik aanwezigheid voel...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mijn neef heeft eens geesten opgeroepen en toen is hij een maand lang verlamd geraakt, ik weet het hele verhaal niet precies meer want ik was 6 en ik mocht er verder niks over weten, maar hij heeft een maand lang op bed moeten liggen en kon niks... De dokters hebben zelfs naar hem gekeken en konden niks vinden waaraan het lag...


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    Mijn neef heeft eens geesten opgeroepen en toen is hij een maand lang verlamd geraakt, ik weet het hele verhaal niet precies meer want ik was 6 en ik mocht er verder niks over weten, maar hij heeft een maand lang op bed moeten liggen en kon niks... De dokters hebben zelfs naar hem gekeken en konden niks vinden waaraan het lag...


    Oh miin godd:|


    I will be.

    Spiritual schreef:
    Ik ben een keer een minuutje bezeten geweest dat was tijdens school, dan kon ik niet bewegen en kreeg ik allemaal rare gedachtes -doodeng-

    Bij kamp gilden opeens alle meiden en ze zeiden dat er een man in hun kamer stond, ik rende naar boven en zag hem even en toen was ie weer weg, en toen liep in naar binnen, ik voelde wel een rare sfeer maar ik heb hem niet meer gezien

    Ik liep naar de badkamer en toen kwamen eropeens een witte en een zwarte schim dwars door me heen, ik voelde me raar genoeg gevuld met iets

    Ik heb ook wanneer ik elke dag ga slapen en ik doe mijn kamer deur dicht dat ik iemand binnen voel glippen en dat ik iemand tegen me aan voel stoten.

    Ook wanneer ik slaap voelt hetof het iemand naast me ligt, of naar me kijkt, of in mijn kamer is zegmaar..

    En ik heb ook heel vaak dat ik aanwezigheid voel...


    OOOh, wat erg voor je. Probeer er eens met iemand over te praten. Lijkt de doodeng:X


    I will be.