• Jongens, ik weet niet of jullie het hebben gezien, maar er was een topic geopend dat van ''je geesten gezien hebt, of er mee in aanraking ben gekomen''. Ik vond het best leuk om te lezen.

    Dus..

    Ooit iets engs meegemaakt? Maakt niet uit wat ?!

    Vertel alles maar hier. ;)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:00 ]


    I will be.

    Er zat vorige week een spin tussen mijn onderbroeken...
    nu verlies ik 's ochtends gemiddeld 10 minuten aan een uitgebreide 'spin-vrije-kleren-check

    Omg, wat ben ik kansloos bang voor spinnen

    Boxman schreef:
    Er zat vorige week een spin tussen mijn onderbroeken...
    nu verlies ik 's ochtends gemiddeld 10 minuten aan een uitgebreide 'spin-vrije-kleren-check

    Omg, wat ben ik kansloos bang voor spinnen


    Hahahaha, sorry het klinkt best grappig. Maar succes met je kleren voor spinnen te beschermen;)


    I will be.

    iloveal schreef:
    (...)

    Lijkt mij ook super coowl, maar ze zeggen dat het gevaarlijk is. Dus,, doe maar niet..


    Mijn moeder, en mij vader en 2 vrienden van hun hebben een keer geesten opgeroepen, en toen gingen ze voor de grap vragen hoe oud die zou worden en toen zeiden ze 36 en toen is die op 36 jarige leeftijd overleden x:
    dus het is best wel raar ja.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Je wilt niet weten... Ik zag opeens toen ik alleen thuis was, bij de wasmachine opeens een man en een vrouw staan die me heel strak aanstaarden. IK SCHROK ME DOOOOOOOOOOOOOD.
    Ik durf ook niet meer zo goed alleen te slapen, omdat ik dan voel, nouja, eigenlijk weet dat er iemand bij me is. o.O
    Echt doodeng...
    Ik kan aura's zien.^^ Zelf heb ik een groene.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Toen mijn opa was dood gegaan, ging ik zo schrijven in zo'n boekje waar ik vroeger altijd in ging schrijven als ik sad was. En toen dacht ik dat er iets wits achter me hing. Maar toen ik me omdraaide was er niets. Dat was echt heel apart, want ik wist zeker dat ik het goed uit mijn ooghoeken had gezien. Net toen ik aan mijn opa dacht. Maar verder nooit contact gehad met geesten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Toen mijn overgroot opa overleed viel mijn zus van een twee meter hoog bed. Mijn vader had er net op tijd kunnen vangen anders was ze dood geweest. Ik geloof nog steeds dat het door mijn overgroot opa die voor bescherm engel heeft gespeeld.

    En afgelopen Sinterklaas deed ik met een stel vriendinnen suprise. We hadden eerst de cadeautjes gedaan daarna gingen we nog bij een vriendin eten en daarna gingen we nog film kijken. Het was heel gezellig alleen toen vertelde een vriendin dat ze paranomaal begaafd was. Ze zei dat er een man tegen de muur aan stond. Ze omschreef een beetje hoe die man er uit zag. Hij leek precies op me oom. Blijkbaar heeft die vriendin ook nog met hem "gepraat". Hij vertelde dat hij kwam om mij te beschermen. Maar dat terwijl ik nooit over mijn oom tegen mijn vriendinnen had gesproken.

    Maar iets heel engs heb ik niet mee gemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik en mijn vriendinnen hebben eens geesten opgeroepen en de ene keer begon de zaklamp te knipperen, gevolgd door een harde bonk op het rolluik. En een tweede keer zei een vriendin dat ze een speelgoedautootje zag bewegen. Haha, was wel grappig :p Die eerste keer was eng


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    eh ja
    ken je die pragramma urigeller
    daar kan je tohc opdracht uitvoeren voor de tv
    nou 1 keer moesten we onze vingers op een glas leggen bewoog hij gwn xD
    ik heb maar gezegtd at ik het deed want mijn zusjes waren bang geworden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmh, ik was buiten s'nachts de konijnen brokjes aan het geven. Toen zag ik opeens in de verte aan de andere kant van de tuin een hoofd naar me kijken, zonder lichaam. Ik dacht dat ik het verkeerd had gezien, dus ik liep erheen, maar het hoofd bleef gewoon. Tot het opeens weg was, zó raar, maar wel echt gebeurd, damn, toen had ik wel hartkloppingen :'D

    OMG OMG, zulke verhalen hou ik echt van!!! Wel lullig en eng voor jullie. But i want more !!


    I will be.

    Apocalipse schreef:
    Je wilt niet weten... Ik zag opeens toen ik alleen thuis was, bij de wasmachine opeens een man en een vrouw staan die me heel strak aanstaarden. IK SCHROK ME DOOOOOOOOOOOOOD.
    Ik durf ook niet meer zo goed alleen te slapen, omdat ik dan voel, nouja, eigenlijk weet dat er iemand bij me is. o.O
    Echt doodeng...
    Ik kan aura's zien.^^ Zelf heb ik een groene.

    FFFF ik kan ook aura's zien !
    Ik heb daar echt lang op geoefend, met boeken, en tests enzo, en hoe je het dan kon leren, nou het werkte echt. ^^

    maar ik heb zoveel engs meegemaakt.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik zat een keer voorin in een auto, en we hadden het over geesten. De bestuurder - trainer op hockeykamp- zei: 'Ah geesten bestaan niet!' en BAM m'n zijspiegel knalde eraf. Nou, wij stoppen, lag die spiegel nergens op straat; nog geen glassplintertje. Komen we aan op het kamp, ik doe mijn deur open, valt die spiegel - zonder enige barst- zo uit mijn deur!


    It's time to be happy again.

    NOOOU, omdat je het zo graag wilt weten dan.
    Mijn nicht. Ze heeft last van slaapverlamming en daarbij is het normaal dat je gaat hallicuneren, dus oke. Maar buiten dat, ziet ze ook heel vaak en droomt ze heel vaak over geesten. Laatst zag ze iemand haar aankijken. En dat duurde minder dan een seconde, het was echt een flits. Ze hoort ze ook altijd, als enige in het huis. Ze was als baby ook altijd heel erg gevoelig en huilde áltijd, dus ze is gewoon een speciaal kindje.
    Mijn broertje heeft waarschijnlijk ook last ervan, maar omdat we hem al 5 jaar niet gezien hebben, kunnen we dat niet met zekerheid zeggen.
    Ik hoor wel eens iemand tegen me praten, terwijl er niemand is. Maar ik kan dan niet plaatsen wat ze zeggen en het duurt meestal zo'n vijftien minuten.
    Mijn neefje ziet ze op straat, in huis en overal gewoon.
    Mijn vader heeft op hele jonge leeftijd een geest gezien en is daar sinds toen ook heel erg gevoelig voor geweest. Hij keek hem recht aan. Maar oke, mijn vader experimenteerd nu ook met drugs, dus wat hij nu ziet weet ik eigenlijk niet.
    (: Geen idee of dit allemaal geesten en alles zijn, maar mijn familie is er wel heel erg gevoelig voor, dat is iets dat zeker is.


    You move me ......... Kurt

    Nog nooit meegemaakt. Eerst zien dan geloven ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Celestial schreef:
    Nog n-o-o-i-t.
    En dan zal ook zo blijven. (A)