• Jongens, ik weet niet of jullie het hebben gezien, maar er was een topic geopend dat van ''je geesten gezien hebt, of er mee in aanraking ben gekomen''. Ik vond het best leuk om te lezen.

    Dus..

    Ooit iets engs meegemaakt? Maakt niet uit wat ?!

    Vertel alles maar hier. ;)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 22:00 ]


    I will be.

    mijn best friend verkleedde zich een keer als spook (alien)
    dus ja ik heb zeker iets engs mee gemaakt
    xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    mijn best friend verkleedde zich een keer als spook (alien)
    dus ja ik heb zeker iets engs mee gemaakt
    xD



    HAHA
    xD


    I will be.

    Celestial schreef:
    Nog n-o-o-i-t.
    En dan zal ook zo blijven. (A)


    Mooi zo


    I will be.

    wie heeft er nog meer verhalen te verttellen??
    En, het hoeft echt niet alleen over geesten, het is wel hartstikke leuk om het te lezen:d maar iets anders mag altijd;)


    I will be.

    Juah, mijn halve familie is paranormaal begaafd :Y)
    Zelf hoef ik er niet zoveel van te weten al is het wel leuk als mijn tante dan ineens iemand anders is bijvoorbeeld mijn oma. Dan kan ze niet praten en kan ze alleen vrgaen beantwoorden door dingen heel moeilijk op te schrijven.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Luxure schreef:
    Juah, mijn halve familie is paranormaal begaafd :Y)
    Zelf hoef ik er niet zoveel van te weten al is het wel leuk als mijn tante dan ineens iemand anders is bijvoorbeeld mijn oma. Dan kan ze niet praten en kan ze alleen vrgaen beantwoorden door dingen heel moeilijk op te schrijven.


    wooow


    I will be.

    ik ben wel eens in contact geweest met geesten goed en slecht en geloof me voor die slechte moet je oppassen.

    Ik ging 's nachts naar de wc - ik slaap beneden - en ik keek naar links door de glazen deur, zag ik opeens iets vaags. Nou, ik doodsbang. Dus heel snel naar wc geweest, toen stond het in mijn kamer. Ik heb mijn ogen stijf dicht gedaan en dacht; val in slaap, val in slaap, val in slaap. En toen sliep ik uiteindelijk, werd ik wakker omdat het licht opeens aanspringt in mijn kamer?!

    Ja, ik hoorde ze elke keer praten. Alsof ze ook in mijn kamer waren, maar er was verder niemand. Deuren vielen elke keer open, of sloegen hard dicht, terwijl er geen raam of voordeur of achterdeur open stond. Ik hoorde van alles, wat onverklaarbaar was, en nog steeds is. Ik droomde ook heel vaak over een overleden familielid van me, die via mijn dromen liet weten hoe het met haar ging.
    Ik zag ook mijn overleden familieleden, maar omdat ik daar zo onrustig van werd, en ik er niet meer van kon slapen, heb ik mezelf er voor afgesloten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Celestial schreef:
    Nog n-o-o-i-t.
    En dan zal ook zo blijven. (A)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    meer meer.


    I will be.

    :D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 18:06 ]


    I will be.