• Zijn er hier nog mensen buiten ik die Lesbisch of Bi zijn? Waarom ben je dat dan? Sinds wanneer?

    Bi, in een relatie met Naomy.
    Dat is gewoon ons gevoel.
    Mijn hele leven zo'n beetje al. :')
    xox Lisa en Naomy. <3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Hetero.
    Dat schijnt zeldzaam te zijn tegenwoordig.


    Uitgestorven ras (cat)

    Ja ik weet het niet
    Ik heb tot nu toe nog alleen maar met jongens gehad, ik weet ook niet echt hoe ik eracht kan komen..
    ik denk dat ik gewoon hetro ben..
    maar ik heb veel respect voor ze!! En vind het ook heel knap dat ze het durven te vertellen

    Nee :3


    I don't need words to feel those lips.

    Pure Hetero-heid ici.


    Tanya is de beste.

    bi..:Y) en ik ben er tronts op... iet alle vrienden weten het maar dat boeit me niet want ze vragen er nooit na :P


    balub ^^.

    Hetero.
    Dat schijnt zeldzaam te zijn tegenwoordig.
    Agree =']


    Life is hard and then we die

    Bi, ik heb het nog maar in het begin van het schooljaar ontdekt. Toen werd ik verliefd op een meisje en zij bleek toen ook bi te zijn en blablabla... Maar nu twijfel ik, na dat meisje ben ik op niemand meer verliefd geworden. Nu weet ik dus niet wat ik ben..


    You'll never dream alone. <3

    Voor wat ik nu over mezelf weet ben ik hetero, maar eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als ik uiteindelijk bi blijk te zijn hoor xD ^^ *hoor dat me over mezelf zeggen :| _O-*

    Maar ik ben het zeker met BxHeartsx3 eens. Ik vind het helemaal niet vreemd of idioot dat mensen gewoon op een bepaald geslacht vallen, ik ken genoeg mensen die bi, lesbisch of homo zijn, en ik heb er absoluut geen problemen mee ^^ Ik vind het alleen wel jammer dat veel mensen er zo vies over doen :S Maar goed, genoeg geluld ^^ :P


    Oke, dit schreef ik bijna een jaar geleden. xD
    Onderhand weet ik dus zéker dat ik bi ben. xD
    Daar is, zoals DarkPassion al zei, geen reden voor, je bent het of niet.
    Ik wordt gewoon niet verliefd op geslachten, maar op mensen. =)
    Ik snap nog steeds niet waarom je niet verliefd zou kunnen worden op dezelfde sekse. Ik bedoel, een persoon is een persoon, hoe kan een geslacht dat tegen houden?

    Maar ja, dat is dan weer mijn mening. =) (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ja, ik ben Bi =D En ik ben er trots op ook. Ik denk dat je geen reden hebt om bi te zijn, je bent het of je bent het niet. Datzelfde geldt natuurlijk voor lesbiennes.
    Maar =\ *denkt heel diep* Mn eerste relatie met een meisje liep een half jaar terug stuk en we zijn 2 jaar bij elkaar geweest. Dus eigenlijk weet ik het al best wel lang xD
    Wrm wil je dat eigenlijk weten ? =$
    LoveYou <33


    idd (ik ben ook bi)

    Voor zover ik weet ben ik hetero.


    Als je maar een ananas hebt..

    gewoon hetero

    ik ben hetro


    /

    Ik ben BI ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben lesbisch xD

    En ben al 4 maanden in een relatie met Jessica <33


    death to the one at the end of the serenade.