• ik weet dat ereen topic is ovet die strijd tussen JB fan en TH fans maar ik wil eve nwat zeggen (A)

    HOU JE WOORDEN VOOR JE OVER JB,EN ANDERSOM OOK!!
    ja sorry hoor :S maar ik zie sommige zeggen:
    TH FUR IMMER
    JB SUCKS!!!

    WAAROM?
    als ik hier asl een jb fan aan kom en zeg: TH SUCKS TH SUCKS TH SUCKS,
    dan lopen er ene paar hier van quizlet mij echt te haten dan!
    als JIJ het niet lek k vind dat ik dan zo over TH praat WAAROM PRAAT JE DAN WEL ZO OVER JB
    wees zelf dan ook geen kansloos dom jb haatertje als jij zelf ook een hekel hebt aan TH haters.
    snap je?
    nou mijn meening eens/oneens?
    p.s dit geld natuurlijk niet voor alle th/jb fans he (:
    EN
    waarom kan je gen fan va nallebij zij :S:S?
    dar zegge sommige van jullie,hoezo?
    dan ben i keen overloper?
    IK BEN FAN VAN ALLEBIJ
    problemen xD?



    don't Worry...Be gay.

    Eens


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Nja ik heb er ook wat gezegd [/zal kopiëren en hier plaatsen] (:


    -

    Moesten al de fans van alle bands waar ik fan van ben elkaar haten is de volgende wereldoorlog uitgebroken -.-' Als iedereen elkaar nu eens met rust liet zou fan zijn dubbel zo leuk zijn =]

    Ik juist zo'n toppic gemaakt hebben ):


    The soul needs autumn.

    ECHT HEA Ö
    TOKIO HOTEL IS NIET TEGEN JB
    JB IS NIET TEGEN TOKIO HOTEL
    SO TELL ME; WHAT'S THE PROBLEM? ;S
    Je hoeft geen fan te zijn, maar speel geen hater ofzo. Heeft niemand wat aan!
    En nu ga ik onbeleefd zijn tegen haters, maakt niet uit welke band ze haten; fackers!
    [dat zei ik duz ^^]


    -

    Ik heb daar ook is een topic over gemaakt, maar ik vind het eigenlijk grappig, ze gaan andere uitschelden terwijl niemand het over hun idolen mag zeggen he (bij sommige he)


    Live life limitless.

    Ik heb daar ook is een topic over gemaakt, maar ik vind het eigenlijk grappig, ze gaan andere uitschelden terwijl niemand het over hun idolen mag zeggen he (bij sommige he)

    ja idd
    vet kansloos gwn xD


    don't Worry...Be gay.

    ok.
    ik ben th fan
    en ik haat jb
    maar niet omdat ik th fan ben, want anders zou ik ook jb fan moeten zijn want Bill is daar ook fan van.
    maar jongens, ik kan die gewoon echt niet uitstaan.
    sorry (A)

    ZIEJE!

    Zij maaakt ook al een topic aan maken om te laten weten dat het NERGENS GEWOON SIMPEL WEG FACKING NERGENS OP SLAAT JA!

    [LooktomyTopic!]


    We gonna start a fight >,<

    ok.
    ik ben th fan
    en ik haat jb
    maar niet omdat ik th fan ben, want anders zou ik ook jb fan moeten zijn want Bill is daar ook fan van.
    maar jongens, ik kan die gewoon echt niet uitstaan.
    sorry (A)

    ja dat kan
    maar loop dan ook niet JB uitteschrelden terwijl je het ook niet leuk vind als die fans het ovet TH gaan zeggen ¬¬
    [ik weet niet of je dat doet x'D]


    don't Worry...Be gay.

    Eens ik doe zo wel tegen mijn vriendin, maar wij gaan niet te ver heur. Want zij weet mij altijd weer uit te lullen x/

    Eens ik doe zo wel tegen mijn vriendin, maar wij gaan niet te ver heur. Want zij weet mij altijd weer uit te lullen x/

    ja maar dan is hert leuk weetje :'D
    gwn voor de grap xD
    mijn vriedn is ook fan van Eriqeu NOGWAT i kweet niet hoe je die naam schrijft ;$
    da nzeg ik altijd: oh die homo x'D
    maar dat meen ik dan natuurlijk niet he ;)


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ja dat kan
    maar loop dan ook niet JB uitteschrelden terwijl je het ook niet leuk vind als die fans het ovet TH gaan zeggen ¬¬
    [ik weet niet of je dat doet x'D]
    ik zeg wel eens dat het homo's zijn(A)
    maar gwn alsk het echt nodig vind, en alsk mij verveel, dan ga ik graag mensen uitschelden (A)

    Bill vind JB cool. x] En JB wil met TH op tour. x]


    ok

    (...)ik zeg wel eens dat het homo's zijn(A)
    maar gwn alsk het echt nodig vind, en alsk mij verveel, dan ga ik graag mensen uitschelden (A)

    ja ik vind bill eigenlijk ook wel gay.

    Sorry maar dat MOEST ik echt even typen :'DD


    don't Worry...Be gay.