• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    Twilight is kut, Harry Potter valt nog mee xD


    Stop wishing, Start doing..

    2. In Harry Potter is een hele nieuwe wereld in onze wereld geschetst, in Twilight slechts een klein subwereldje naast onze wereld zeg maar.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    3. Harry Potter heeft Harry,Ron,Oliver,Neville,Draco,Fred,George,Voldie,Snape,etc.
    The Twilight Saga heeft alleen Emmett & Jasper.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 23:34 ]


    There's power in the words you whisper.

    4. Harry Potter gaat niet heel gay glitteren als 'ie in de zon staat (:


    Alis volat propriis.

    Sensorium schreef:
    4. Harry Potter gaat niet heel gay glitteren als 'ie in de zon staat (:


    -plat-
    Dit is toch écht the mainreason. :')


    There's power in the words you whisper.

    5.Harry Potter klopt nog met de echte verhalen,Twilight is gewoon uit de duim gezogen.

    6. Mijn computer kent Harry Potter,maar Twilight niet.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 23:42 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    7 voldemort heeft geen neus :'D


    Shoganai i ne~

    7. In Twilight is Bella een wrak nadat Edward haar "voor haar eigen bestwil" verlaat en gaat ze domme dingen doen om hem te kunnen zien. Terwijl in Harry Potter, Hermione Granger dapper verder opzoek gaat naar de gruzielementen nadat Ron Weasley haar verlaat en Ginny Weasley de Strijders van Perkamentus terug bij elkaar haald en het zwaard van Gryffindor probeerd te stelen. Twilight is dus een groot sentimenteel gezeik!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Twilight is meer Mary Sue achtig, terwijl Harry Potter een compleet nieuw wereld voor ons opent.

    Harry Potter leert on smeer dan alleen maar hoe belangrijk een vriendje is, het laat ons zien dat je zonder vrienden nergens geraakt. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dus edward leeft praktisch in het bos, eet niet, glinstert in het zonlicht, conclusie : hij is een freaking elfje

    Harry geeft niet op, Edward daarintegen...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    11. Harry Potter heeft een plot. Twilight heeft glitter.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    12. De personages in Harry Potter hebben meerdere dimensies. Ze zijn geen oppervlakkige Mary Sues zoals in Twilight.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kirsten Steward kijkt altijd hetzelfde. Emma Watson kan tenminste acteren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Harry Potter laat je dingen bijleren, Twilight leert je verkeerde dingen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right