• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    44. Harry Potter heeft helden, Twilight heeft zuigers.


    There's power in the words you whisper.

    15. Harry potter is niet te beschrijven tegenover Twilight. Twilight is gewoon een boek voor gillende tienermeisjes. Harry Potter is voor iedereen. Een vriend van me kijkt er al naar sinds ie 1 jaar oud is. Vanaf dat de films bestaan.


    Define "good".

    15. Harry potter is niet te beschrijven tegenover Twilight. Twilight is gewoon een boek voor gillende tienermeisjes. Harry Potter is voor iedereen. Een vriend van me kijkt er al naar sinds ie 1 jaar oud is. Vanaf dat de films bestaan.
    (Abo vergeten)


    Define "good".

    47. Harry Potter heeft 8 films, Twilight niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    48. De meesten zijn met Harry Potter opgegroeid, twilight is een fase xD

    49. De gebeurtenissen in Harry Potter blijven je bij, Twilight vergeet jetoch wel weer na een paar dagen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 20:40 ]


    =

    HP was eerst met het idee om van 1 boek 2 films te maken!


    Define "good".

    51. Harry Potter heeft de Diagon Alley om te shoppen, Twilight heeft geen speciale vampierenwinkelcentrum.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    52. Hp heeft coole kleding, maar vampieren en weerwolven hebben geen speciale kleding.


    Define "good".

    Mudblood schreef:
    51. Harry Potter heeft de Diagon Alley om te shoppen, Twilight heeft geen speciale vampierenwinkelcentrum.

    Agree (krul)

    53: Diagon Alley klinkt, Vampierenwinkelcentrum niet 8D


    =

    54. Vampieren komen UIT de wereld van HP, dus is er geen **** aan om zoiets te verzinnen.

    55. Vampieren hebben geen nut, Tovenaars zijn heel handig om ziektes die de hele wereld bedreigen uit te roeien!


    Define "good".

    beide zijn geweldig!!!!!!!(Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Bedankt, ik werk er hard aan.


    Define "good".

    xRidiculus schreef:
    49. De gebeurtenissen in Harry Potter blijven je bij, Twilight vergeet jetoch wel weer na een paar dagen.

    nou ik niet hoowr


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik ben alles al vergeten eigenlijk...
    En ik heb de eerste film 2 keer gezien!


    Define "good".