• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    In HP hebben ze tenminste Snape nog met zijn haakneus & vette haar. In twilight is iedereen perfect.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    IceWolf schreef:
    (...)
    nou ik niet hoowr


    Dus jij weet niks over Liefde, Vriendschap en opoffering voor de mensen waarvan je houd? :'D
    Ik heb alles van Hp in mijn hoofd opgeslagen ^^


    =

    Knoxville schreef:
    In HP hebben ze tenminste Snape nog met zijn haakneus & vette haar. In twilight is iedereen perfect.


    En perkie's neus is ook niet perfect


    Define "good".

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Dus jij weet niks over Liefde, Vriendschap en opoffering voor de mensen waarvan je houd? :'D
    Ik heb alles van Hp in mijn hoofd opgeslagen ^^

    Ik ook!


    Define "good".

    Knoxville schreef:
    In HP hebben ze tenminste Snape nog met zijn haakneus & vette haar. In twilight is iedereen perfect.


    Klopt ^^


    In Hp hebben we de sexy weerwolf Remus Lupin die er tenminste uit ziet als een weerwolf, want kom nou? Een weerwolf met een six pack en een knap gezicht? x]


    =

    Gelijk!


    Define "good".

    Jullie vergeten de belangrijkste D:

    In Harry Potter kunnen ze toveren, take that twilightbitches;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Jep!


    Define "good".

    HP heeft de orde van de Feniks, twilight heeft alleen een roedel weerwolven die allemaal gay zijn.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Kan er nog iemand tellen?


    Define "good".

    Knoxville schreef:
    HP heeft de orde van de Feniks, twilight heeft alleen een roedel weerwolven die allemaal gay zijn.

    maar wel hotter dan die orde xD


    Alis volat propriis

    Tss, we bewijzen hier wel dat HP! beter is!


    Define "good".

    Butters schreef:
    Jullie vergeten de belangrijkste D:

    In Harry Potter kunnen ze toveren, take that twilightbitches;D


    YOU'VE MADE MY DAY_O_


    Zodra de gillende fangirls 18 zijn vergeten ze Twilight en zullen ze zich schamen voor hun gedrag tijdens die periode x] Hp regeert in de harten van zijn fans en blijft hun bij tot ze heel oud zijn n__n


    =

    Yep!


    Define "good".

    twiddict schreef:
    (...)
    maar wel hotter dan die orde xD


    Dan weet je niet wat hot is Ö
    Snape, Sirius, Remus,James,
    They still hot till te end
    :Y)


    =