• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    15. In Harry Potter worden geen dieren vermoord, in Twilight vermoorden 8 (!) mensen iedere week ontzettend veel dieren, alleen om hun bloed eruit te zuigen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    16.Twilight leert je dat stalkende pedo's goed zijn, foute boel dus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whahaha ^^

    17. Toverstokken maken en die aan de acteurs geven is veel cooler dan iedere acteur onderdompelen in een bak witte make-up en glitters.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    18. Eh .. Harry Potter is gewoon beter dan Twilight?

    Zelf kijk ik ze niet, maar Harry Potter vind ik dan wel vele beter.

    Nou, harry potter heeft mij als fan, twilight niet.

    Nee,

    19. Er is wel een nederlands harry potter kamp, ik heb nergens gehoort over een twilight kamp/


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    20. Twilight speelt zich alleen af in een bos, in een huis en in 2 bijliggende plekken. Harry Potter speelt zich af op een school, een groot land eromheen, op een ministerie, in een dorpje, in een andere grotere stad, in veel verschillende huizen... Harry Potter heeft een veel grotere wereld dus.


    -amen-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    21. Harry Potter glitterd niet. (krul)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    22 Het heeft een realistischere einde
    23 De schrijfstijl is beter en makkelijker
    24 Harry potter kan je bij elke leeftijd lezen, Twilight niet echt.
    25 Zelfs Robbert Pattinson zegt dat hij Edward Cullen haat en hem een depressief alien vind.
    26 Je kan nooit van voor raden wat er zal gebeuren.
    27 De personages zijn geliefd, niet omdat ze knap of lekker zijn maar door hun karakters.

    x


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    28. Harry Potter heeft een eigen pretpark, Twilight niet (:


    Olive

    Authors schreef:
    28. Harry Potter heeft een eigen pretpark, Twilight niet (:


    echt? ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    29. De Boeken van Twilight zijn best goed maar de film niet echt
    Harry potter is een goed boek en goede film:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    30. Harry Potter heeft diverse, fanatsievolle vakken. Bij Twilight heb je alleen maar bio. *pukepuke*


    There's power in the words you whisper.

    Dit topic geeft me de neiging alle Twilight stories die ik heb geschreven te verwijderen. x]


    There's power in the words you whisper.

    31: we have draco _O_ and twilight has a little glitter princes _O_


    Shoganai i ne~

    32.
    Omdat Rupert Grint in Harry Potter speelt, en Twilight die lekker niet heeft! :P

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 12:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •