• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    Pyromaniac schreef:
    Hm, ik kan niet kiezen. Twilight vind ik echt een heel mooi liefdesverhaal, Harry Potter, daarentegen, is meer avontuurlijk en sleurt je een magische wereld in. (Wat ik leuker vind). Btw, zo jammer dat Taylor Lautner niet in HP maar in Twilight speelt. x'd

    Schattebout, wij hebben al bijna 160 redenen waarom HP beter is. What more do you need?


    Felix

    159: In Hp kun je verschijnselen in TW moet je lopen en het maakt niet uit hoe snel je gaat, je moet toch lopen(nerd)


    =

    de meeste van deze kloppen wel, maar toch ga ik ff zeuren
    @ StJimmy hoezo klopt harry potter met de echte verhalen??? Ik bedoel, ik heb nog nooit een tovenaar gezien en er worden ook niet ontzetten veel mensen vermoord met een rare doodoorzaak? of wel

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Schattebout, wij hebben al bijna 160 redenen waarom HP beter is. What more do you need?


    Het was gewoon een mening van mij. Zelf zou ik toch voor Harry Potter kiezen, buitenom al die redenen. x'd Het is wel overduidelijk, haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    @ crazychicken
    mensen mogen toch zelf kiezen, misschien vinden andere mensen twilight toc leuker en waarom zou je ineens een andere serie leuker vinden omdat andere mensen 160 redenen verzinnen?
    En de mensne in twilight zijn zoveel knapper dan die mensen uit hp. en harry potter stelt zich aan.
    en kirstin ook maar goed

    genoeg gezeurd. XD

    BlondDevil schreef:
    @ crazychicken
    mensen mogen toch zelf kiezen, misschien vinden andere mensen twilight toc leuker en waarom zou je ineens een andere serie leuker vinden omdat andere mensen 160 redenen verzinnen?
    En de mensne in twilight zijn zoveel knapper dan die mensen uit hp. en harry potter stelt zich aan.
    en kirstin ook maar goed

    genoeg gezeurd. XD


    Dan weet jij niet wat knap is(nerd)
    Wat doe jij hier dan eigenlijk?


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Dan weet jij niet wat knap is(nerd)
    Wat doe jij hier dan eigenlijk?


    Hm, ik geef toe... I like the Wolfpack. :9~


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Twilight is beter omdat ook de films leuk zijn en omdat twilight gewoon awesome is
    ik heb namelijk een hekel aan de films van HP


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    160. Harry Potter is in meer talen vertaald dan Twilight.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:16 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Harry Potter heeft Sirius ;3
    Over Twilight hou ik me wel in n_n


    Caution first, always.

    Sleutelbloem schreef:
    Twilight is beter omdat ook de films leuk zijn en omdat twilight gewoon awesome is
    ik heb namelijk een hekel aan de films van HP


    Je zit in het verkeerde topic(krul)


    163: Hp heeft een betere verhaallijn waar logika in voorkomt(nerd)


    =

    Pyromaniac schreef:
    (...)

    Hm, ik geef toe... I like the Wolfpack. :9~



    Gay Weerwolven met een six-pack doen de echte weerwolven tot schande(krul)
    En hun transformatie is niet correct


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)


    Gay Weerwolven met een six-pack doen de echte weerwolven tot schande(krul)
    En hun transformatie is niet correct


    Laat het woordje Gay weg, vervang schande tot hotties en niet correct tot awesome, dan zit je goed. -aa-

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:30 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    165: HP heeft fred en george 2ling aan de macht


    Shoganai i ne~

    Pyromaniac schreef:
    (...)

    Laat het woordje Gay weg, vervang schande tot hotties en niet correct tot ubercool, dan zit je goed. -aa-


    Nou, die honden veranderen in 1 vingersnap.
    Remus Lupin lijd...(krul)
    De weerwolven in twilight zijn zoieso niet correct en niet alleen als je ze vergelijkt met HP, maar ook met meerdere films.
    Come on, dus elke kappe jongen met een six-pack is een weerwolf:8


    =