• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hij heeft wel een neus, alleen is hij een beetje platgeslagen. Of, zo luidt een theorie van een vriendin van me: "Terwijl hij zijn ziel splitste, ging er ook een stukje van zijn lichaam af. Daarom heeft hij geen neus meer, na dat 7 keer gedaan te hebben."
    Toen vroeg ik me direct af of dat ook op 'andere plekken' op zijn lichaam gebeurd is... :'D


    Vetzakje :')

    203. Harry Potter heeft zijn eigen gecomponeerde muziek -Hedwig's Flight etc.- en Twilight moet altijd verschillende artiesten verzamelen voor zijn soundtracks.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik dacht dat zijn neus in de ketel was blijven hangen tijdens zijn terugkeer in HP4(cat)


    =

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hij heeft wel een neus, alleen is hij een beetje platgeslagen. Of, zo luidt een theorie van een vriendin van me: "Terwijl hij zijn ziel splitste, ging er ook een stukje van zijn lichaam af. Daarom heeft hij geen neus meer, na dat 7 keer gedaan te hebben."
    Toen vroeg ik me direct af of dat ook op 'andere plekken' op zijn lichaam gebeurd is... :'D

    OMG (':


    Felix

    xRidiculus schreef:
    Ik dacht dat zijn neus in de ketel was blijven hangen tijdens zijn terugkeer in HP4(cat)


    Die ketel werd die cape, dus loopt ie rond met zijn neus in zijn broekzak :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    1000. Ze zijn allebij niks :Y)


    Let it come and let it be

    203. Harry Potter heeft een normaal gezicht. Net als de rest van de HP-cast. Edward Cullen kijkt altijd of hij een cactus in zijn kont heeft zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    203. Harry Potter heeft een normaal gezicht. Net als de rest van de HP-cast. Edward Cullen kijkt altijd of hij een cactus in zijn kont heeft zitten.

    _O_


    There's power in the words you whisper.

    204. Vampieren horen bloeddorstig te zijn en niet te glitteren als een fee.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:38 ]


    Magic never ends.

    Never mind ;D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:38 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    203. Harry Potter heeft een normaal gezicht. Net als de rest van de HP-cast. Edward Cullen kijkt altijd of hij een cactus in zijn kont heeft zitten.


    -out-

    205. hp got al the sexy badboys and girls waar zijn die gebleven in twilight?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    We hebben nu twee keer 203
    Dus Pemberly is stiekem 206


    Felix

    Oepsie, my bad :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    207. Twilight geeft de indruk dat je perfect moet zijn, HP laat zien dat je niet perfect moet zijn om een held te kunnen zijn.


    Take me to wonderland

    xRidiculus schreef:
    Ik dacht dat zijn neus in de ketel was blijven hangen tijdens zijn terugkeer in HP4(cat)


    Looooooooooool 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    208. HP heeft Mad-Eye Moody. Ik bedoel maar, in Twilight zitten er geen leerkrachten die door hun eigen hoofd kunnen kijken én dus alles kunnen volgen wat in de klas gebeurt.

    209. HP toont hoe een echte school in elkaar zit (leuke/hatelijke leerkrachten, huiswerk maken, meer dan een (klas)lokaal tonen, etc), in Twilight is die school maar een decor.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]