• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    193: TW heeft geen knuffelbeer omdat hij je dan de coma in breekt:Y)


    =

    194. Twilight heeft geen wezens die groter zijn dan 2 meter.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 20:55 ]


    Felix

    195. Harry Potter komt lekker meer op TV! in 1 jaar zijn deze films al op tv geweest: De steen der wijzen, de geheime kamer, de orde van de Feniks. Van twilight is er het afgelopen jaar maar 1 film op tv geweest...

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 20:56 ]


    Define "good".

    196: HP heeft Bellatrix van Detta, in Twiligt vind je zo iemand niet.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:02 ]


    =

    Jij bent 196. ...


    Define "good".

    Xavi schreef:
    Harry kan met slangen praten!


    En dan is Edward trots dat hij de gedachten van gemuteerde honden kan lezen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    197; Harry Potter staat in de top zoveel van Engelse boeken. Waar is Twilight?


    Happy Birthday my Potter!

    198; Harry heeft een uber coewle bril. Edward heeft alleen maar veels te veel gel en glitters......


    Happy Birthday my Potter!

    199: JK Rowling heeft haar eigen straat naam, wat heeft stefanie gekregen?:9~

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:04 ]


    =

    GinnyWright schreef:
    179. HP is niet een deel van mijn jeugd (ik ben pas 12), maar toch is de HP-gekte net zo hardnekkig als lachen als pudding

    180. Bij TW kan je bij niemand om zijn/haar neus lachen. Bij HP heb je Voldie.


    Hoe kan je nu lachen met Voldies neus? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    200: In HP zijn er tenminste nog oudere mannen die knap zijn (Snape, Lucius <3) en Twilight heeft alleen maar Charlie, en die is niet knap ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Hoe kan je nu lachen met Voldies neus? :')


    Agree. Voldie's neus is sexy, niet lachwekkend.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:14 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    201; Voldie is en Gleek! het bewijs


    Happy Birthday my Potter!

    Wiarda schreef:
    (...)

    Agree. Voldie's neus is sexy, niet lachwekkend.


    Welke neus? :')

    202. J.K. Rowling was arm toen ze begon met schrijven. Niemand wilde haar boeken publiceren, en kijk waar ze nu staat.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Welke neus? :')

    202. J.K. Rowling was arm toen ze begon met schrijven. Niemand wilde haar boeken publiceren, en kijk waar ze nu staat.


    Hij heeft wel een neus, alleen is hij een beetje platgeslagen. Of, zo luidt een theorie van een vriendin van me: "Terwijl hij zijn ziel splitste, ging er ook een stukje van zijn lichaam af. Daarom heeft hij geen neus meer, na dat 7 keer gedaan te hebben."
    Toen vroeg ik me direct af of dat ook op 'andere plekken' op zijn lichaam gebeurd is... :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.