• gosh, ik heb voor LO zo'n kei vieze man,
    precies een pedofiel.
    Hij houdt mij steeds zo vast enzu.
    en hij is er achter gekomen dat ik de nicht ben van naja, een leerling van hem en begon hij zo over mijn nicht dat da een lief meiske was en een mooi meiske enzu.
    Gosh, ik vind hem echt vies enzuu,

    && nog iets, wij hebben 2 gymzalen in onze school, maar 1 keer per week zitte wij in zo'n gymzaal zonder kleedkamer. en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!

    Deze topic mag gesloten worden, ik zit op een andere school dus heb nu een andere LO-leerkracht, gelukkig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    x'S vervelend voor je

    Eew o.o'
    Succes ermee ><


    all I want for christmas is a girlfriend

    IEWLL

    Die van my mag my nie omdak gym haat


    We can only learn to love by loving.

    OMG o.o dat moet je egt zeggen

    Wij hadden er 1 (al geluk had ik die ni!)
    en die deed da ook
    Ieuw!!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ga ermee naar je mentor, heb ik ook gedaan met mijn wiskunde leraar


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wij hadden er ook zo een..
    Alleen dan voor informatie geval in de brugklas ><
    Hij ging dan bijvoorbeeld zijn hand op de jouwe leggen als hij iets wou aanklikken met de muis, en keek naar je kont enzo.. Maar nu is er iemand naar de directeur gestapt en is die pedo ontslagen! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dat moet je zeker melden aan je mentor!

    Heel vervelend voor je;'o
    Ik heb ook zo'n leraar gehad, en die bleek op een andere school ook beetje seksuele indimidatie te hebben gedaan. We zaten als we les van hem hadden met een koltrui aan. Ik zweerhet je.
    Als ik jou was zou ik het tegen je ouders zeggen en er een tijdje tegenaan kijken. Laat je ouders het in ieder geval weten, dan kunen zij het ook in de gaten houden. Mocht het erger worden zal ik naar de directeur van je school gaan.
    <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wij hebben er zo'n een voor TO
    Dit jaar heb ik hem, maar hij is er het eerste semester niet dus heb ik een vervanger, alle geluk
    En volgens de meeste heeft hij al in de bak gezeten


    Live life limitless.

    Wij hebben er zo'n een voor TO
    Dit jaar heb ik hem, maar hij is er het eerste semester niet dus heb ik een vervanger, alle geluk
    En volgens de meeste heeft hij al in de bak gezeten


    gosh, leuk om te weten .
    haha, ocharme jij ! :)


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    gosh, leuk om te weten .
    haha, ocharme jij ! :)


    Thnx voor je medeleven of hoe je het ook schrijft
    Maar volgens de meeste weten ze ook waarom hij in de bak gezeten heeft, ik weet niet meer wat maar het had iets te maken met dat hij een pedo is volgens de meeste dus je snapt me wel wat ik daarmee bedoel
    Maar dat kan toch niet kloppen, anders zouden ze die toch niet op nieuw aannemen?????


    Live life limitless.

    (...)

    Thnx voor je medeleven of hoe je het ook schrijft
    Maar volgens de meeste weten ze ook waarom hij in de bak gezeten heeft, ik weet niet meer wat maar het had iets te maken met dat hij een pedo is volgens de meeste dus je snapt me wel wat ik daarmee bedoel
    Maar dat kan toch niet kloppen, anders zouden ze die toch niet op nieuw aannemen?????

    idd, als dat zo zou zyn, gaat die school hem niet aannemen he,
    en ookal zegt hj dat hy dat nietmeer doet fzuu,
    dan nog,
    goshh, kzou da eng vindee, zo ne gast da in den bak hee gezete enzzuuu xd
    najaa, véél geluk ;)

    xx


    Some people make the world special just by being in it

    Wij hebben ook een pedo als LO leraar. x)
    Hij heeft al aan de kont gezeten van 3 meiden. En ook nog uit andere klassen. Gelukkig nog niet aan mij...

    =O wij hebben er ook een op school, kijkt bij de meisjes in de kleedkamer enzo,, dus kleed je bij hem wel "goed" xD


    when words fail, music speaks.