• gosh, ik heb voor LO zo'n kei vieze man,
    precies een pedofiel.
    Hij houdt mij steeds zo vast enzu.
    en hij is er achter gekomen dat ik de nicht ben van naja, een leerling van hem en begon hij zo over mijn nicht dat da een lief meiske was en een mooi meiske enzu.
    Gosh, ik vind hem echt vies enzuu,

    && nog iets, wij hebben 2 gymzalen in onze school, maar 1 keer per week zitte wij in zo'n gymzaal zonder kleedkamer. en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!

    Deze topic mag gesloten worden, ik zit op een andere school dus heb nu een andere LO-leerkracht, gelukkig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    omg... echt een vuile pedo!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OMG! ik vind die vent echt eng o.O

    Ik zou nog eventjes wachten voor je hem beschuldigt
    Als hij het blijft doen zou ik even bij andere klassen gaan om te vragen of hij daar ook zo doet
    en als dit wel het geval is dan zou ik bij een leerkracht of zo gaan

    Idd een echte pedo!! Hij is fucking gay man!!(puh)

    Xx(K)

    O_O de mijne is ook niet egt chill ofso..-_-'

    ik heb hem nu al 3 jaar en hij zegt dus dat wij al 3 jaar hebben enzo en toen zij ik dat het dan nu uit was en toen zij hij dat ik dus vreemd was gegaan met Bassie (van bassie en adriaan) en dat ik daar een kind van had..:S en toen ging arletta maar vertellen dat ik eigelijk met Bill kaulitz ben en het kind van hem was xD maar ik vind hem alsnog vies want hij meot altijd mij hebben om voor lul te zetten voor de hele klas.... :@

    ook zo'n andere x kwamen ik en arletta asl 1e de gymzaal binnen zegt hij zo; gezellig gaan we met ze'n 3e gymmen en gaan we lekker lol hebben enzo..:8 en dan knipoogt hij ook de hele tij dnaar me :|

    gewoon vies..

    dusja veel geluk.. ;)

    gelukkig heb jij nu ene stagere.. :Y)

    hopelijk komt er ook eentje bij ons..:S

    xx


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    gosh, ik heb voor LO zo'n kei vieze man,
    precies een pedofiel.
    Hij houdt mij steeds zo vast enzu.
    en hij is er achter gekomen dat ik de nicht ben van naja, een leerling van hem en begon hij zo over mijn nicht dat da een lief meiske was en een mooi meiske enzu.
    Gosh, ik vind hem echt vies enzuu,

    && nog iets, wij hebben 2 gymzalen in onze school, maar 1 keer per week zitte wij in zo'n gymzaal zonder kleedkamer. en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!


    OMG. O_O ieeew. XD

    Wij hadden op school ook een pedo gymleraar nu is hij geschorst hij kwam altijd met zijn eigen horloge de kleedkamer binnen en dan vroeg hij of die van een van ons was. Vieze enge mannetjes


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij hebben er ook een op school >.<
    En melden bij de mentor of directeur hielp bij ons niet >.<
    Ze geloofden het niet! >.<

    Ik heb ook zo'n gym docent, omg hij was echt eng.. Hij had altijd zo'n grijze gymbroek aan en dan zag je zijn lul doorheen >.<... En hij wreef ook over je rug enzo, dat deed die bij een vriendin van mij Ö. En ik haat gym, en ging ook wel eens gewoon niet, en elke keer kwam die dan naar me toe om even te praten... Maar gelukkig hebben we nu een andere gym docente.

    En het valt mij op dat de meeste pedo's gym docenten zijn x']

    En het valt mij op dat de meeste pedo's gym docenten zijn x']


    IDD Dat valt mij ook op :P

    Wij hebben er 1tje op school voor AK, niet dat wij die zelf hebben, maar we hebben hem wel eens als invaller gehad, voor, JAJA, GYM !! 'xD

    Hij zit ook de heletijd naar je borsten enz. te kijken HIJ IS EGGT SMERIG !!


    xShinToyZx

    das typisch voor LO-leerkrachten

    Nou, goddank dat ik zoiets nog niet heb meegemaakt. Mag ik ook niet hopen voor die man, ik zou er meteen werk van maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    En het valt mij op dat de meeste pedo's gym docenten zijn x']
    \

    Mijn muziek meneer komt anders ook aardig in de buurt.Iewl, ik vind die vent viess. Ik had ook een keer een andere die ook zo vies was :X maar weet niet meer waarvoor :O
    Volgens mij bij ons geen Gym-pedo's :X


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik liep - op mijn vorige school - met mijn twee vrienden door de gang en opeens werd ik vastgegrepen. Bleek het een MBO-leraar te zijn. Ik schrik me natuurlijk kapot dus ik me linea recta omdraaien en hem keihard bij de pols beetpakken. Hij zeggen: 'Zo, jij bent sterk.' Ik: 'Ik schrik me kapot, joh.' Instinctief mag ik die man gewoon niet...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een vrouw voor gym (:


    Life is hard and then we die