• gosh, ik heb voor LO zo'n kei vieze man,
    precies een pedofiel.
    Hij houdt mij steeds zo vast enzu.
    en hij is er achter gekomen dat ik de nicht ben van naja, een leerling van hem en begon hij zo over mijn nicht dat da een lief meiske was en een mooi meiske enzu.
    Gosh, ik vind hem echt vies enzuu,

    && nog iets, wij hebben 2 gymzalen in onze school, maar 1 keer per week zitte wij in zo'n gymzaal zonder kleedkamer. en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!

    Deze topic mag gesloten worden, ik zit op een andere school dus heb nu een andere LO-leerkracht, gelukkig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ew, bij ons op school had er ene een stijve gekregen tijdens het zwemmen EEEEW, da's ook zo een pedo EEEW xD

    Wy hebbn een vrouw als leerkracht & dii is lesbisch Ö
    als je iets geod deed, dn kletst dii op Uu kont Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wy hebbn een vrouw als leerkracht & dii is lesbisch Ö
    als je iets geod deed, dn kletst dii op Uu kont Ö


    omg, dat meen je niett ? :D
    bahh .


    Some people make the world special just by being in it

    ö, ik kom u helpen.(:
    Ik neem een stok mee en slaag die in zijn *PIEP*
    En dan fiets ik snél terug naar mijn school en laat die Lo Leraar je metrust (:


    The soul needs autumn.

    ö, ik kom u helpen.(:
    Ik neem een stok mee en slaag die in zijn *PIEP*
    En dan fiets ik snél terug naar mijn school en laat die Lo Leraar je metrust (:



    ja, doeenn xd
    maarr ik heb al geluk,
    ik ga tegenwoordig elke zondag voormiddag in oostmalle fitnesse, en die gast vn de fitnes moet stage gn doen in mariagaarde, voor LO
    en hij mag jaren en klassen kiezen, en hij komt wrs in onze klas, heeft em mij beloofd :D
    dus bye bye pedooo xd
    x


    Some people make the world special just by being in it

    over LO leren gesproken! mijn LO leraar ligt nu in het ziekenhuis!:'(

    das kut voor je:S

    maar je ken het aangeven bij de afdelingsleider

    DAt doet onze niet, die van onze word gespeculeert dat hy homo is!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    mij oude LO leraar was echt zo chill, je kon der altijd terecht. hy had geen mentorklas maa als jeproblemen had kon je altijd bij hem terecht


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    kleed je om in de Wc's
    bij ons hebben meisjes en jongens appart we zijn maar me 2 meisjes en we hebben echt een schat van een leraar XX


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!

    Dat meen je niet! Gewoon weigeren om te gaan gymmen of in elk geval om je om te kleden samen met de jongens als die leraar zit toe te kijken welke kleur BH je hebt! Dat is toch zeker te belachelijk voor woorden? Zijn ze helemaal gek geworden op jouw school?!
    Jullie moeten met z'n allen in staking gaan als praten hierover niet helpt want deze situatie is te gek voor woorden. Het heeft weinig zin om je beklag hier te gaan doen, maar onderneem ACTIE!
    Oke, MyTourniquet heeft gesproken.:((


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mij op school ook!!
    vorige keer bij gym
    waren we aan het springtouwen
    toen keek hij naar onze borsten
    en kreeg hij een stijve:S
    en hij komt altijd naar je toe en slaat een arm om je heen enzo of hij wilt onder 4 ogen met je praten.
    en hij kwam opeens de kleedkamer in en vorige was hij opeens weg en vonden we hem in de meisjeskleedkamer, wat hij deed weet ik niet(N)


    You are so god damn Sexy <3

    das typisch voor LO-leerkrachten


    XXX Evelyne

    IEL.:O
    Zo iemand hebben wy ookk ;

    Mr. Vossenbergg..:S

    Woow er zijn dan toch wel veel van die leerlaars o_O

    Ik hoop dat ik er niet zo één krijg op het middelbare xP

    Succes, en je moet echt naar je mentor of ouders gaan dermee hoor!