• gosh, ik heb voor LO zo'n kei vieze man,
    precies een pedofiel.
    Hij houdt mij steeds zo vast enzu.
    en hij is er achter gekomen dat ik de nicht ben van naja, een leerling van hem en begon hij zo over mijn nicht dat da een lief meiske was en een mooi meiske enzu.
    Gosh, ik vind hem echt vies enzuu,

    && nog iets, wij hebben 2 gymzalen in onze school, maar 1 keer per week zitte wij in zo'n gymzaal zonder kleedkamer. en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!

    Deze topic mag gesloten worden, ik zit op een andere school dus heb nu een andere LO-leerkracht, gelukkig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ik had er ene 2 jaar voor TO.
    ik ben blij da ik van die af ben.die pedo pakt gwn camera in de les en maakt fto's van mij en nog 2 andere meisjes.en die zat ook de hele tijd na onze borste te kijken.egt blij da ik van die af ben!!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    ieeeeeeuw dat is zo goor:o

    nja onze vroegere loleerkracht keek altijd naar onze benen enzo :s


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMG .

    Datmoetje zo gaan melden !
    Een paar jaar geleden zat er bij ons een godsdienstleerkracht op school en die deed indentiek hetzelfde !
    en ze hebben die ontslagen . x')
    zo'n dingen neme ze serieus ze ..

    De engerds <.<


    /

    ijuww .. Hoe Viies x33


    A. ikmisje.

    Il,das vervelend voor je.Ik heb gelukkig normale docenten.Nouja,'NORMAAL'?!xD

    wij mogen niet douchen na het gym omdat zo'n leraar aldoor keek T_T

    EEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWW!!!

    Jak!! De mijne is een janet!!

    En die heeft zo'n hele lange nek en weet je wat zijn naam is??
    Mr. Corthals maar je leest KORTHALS xD


    You'll never dream alone. <3

    Ieuw!
    Een vriendin van me had vorig jaar een leerkracht van geschiedenis geloof ik..En mijn vriendin had er rok aan en haar benen waren een beetje open, wat zegt die leerkracht? ;S "Doe u benen toe of ik maak van u een moeder"
    En toen zei hij ook eens dit: "Hoe kan ik nu les geven als de pyreneën zich voor me bevinden?" -> bedoelt op de borsten van mijn vriendin ;S
    Gore man ! ;S


    -

    Ga ermee naar je mentor, heb ik ook gedaan met mijn wiskunde leraar

    Wat deed je wiskunde leraar dan?

    Moet jeh naar de directie gaan :O


    Get back motherfuckerz'

    die van ons is een vette ped° xO
    kijk kijkt naar de konten van meisjes,
    en die van jongens!

    en hij scheert z'n benen ook nog x']


    zalig xd
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Ieuw!
    Een vriendin van me had vorig jaar een leerkracht van geschiedenis geloof ik..En mijn vriendin had er rok aan en haar benen waren een beetje open, wat zegt die leerkracht? ;S "Doe u benen toe of ik maak van u een moeder"
    En toen zei hij ook eens dit: "Hoe kan ik nu les geven als de pyreneën zich voor me bevinden?" -> bedoelt op de borsten van mijn vriendin ;S
    Gore man ! ;S



    omg, ik lig hier echt platt . :D:D
    da's een vetzakske jaa!! xD
    haha, 'doe u benen toe of ik maak van u een moeder' goshh :D

    x


    Some people make the world special just by being in it

    Ieuw!
    Een vriendin van me had vorig jaar een leerkracht van geschiedenis geloof ik..En mijn vriendin had er rok aan en haar benen waren een beetje open, wat zegt die leerkracht? ;S "Doe u benen toe of ik maak van u een moeder"
    En toen zei hij ook eens dit: "Hoe kan ik nu les geven als de pyreneën zich voor me bevinden?" -> bedoelt op de borsten van mijn vriendin ;S
    Gore man ! ;S

    Omg il

    Moet jeh naar de directie gaan :O


    ja, idd , ga ik ook doen denk ,(':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    oooh :|
    zo goor

    gelukkig zijn alle leraren op mijn school normaal :Y)





    denk ik :S