• gosh, ik heb voor LO zo'n kei vieze man,
    precies een pedofiel.
    Hij houdt mij steeds zo vast enzu.
    en hij is er achter gekomen dat ik de nicht ben van naja, een leerling van hem en begon hij zo over mijn nicht dat da een lief meiske was en een mooi meiske enzu.
    Gosh, ik vind hem echt vies enzuu,

    && nog iets, wij hebben 2 gymzalen in onze school, maar 1 keer per week zitte wij in zo'n gymzaal zonder kleedkamer. en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!

    Deze topic mag gesloten worden, ik zit op een andere school dus heb nu een andere LO-leerkracht, gelukkig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    =O wij hebben er ook een op school, kijkt bij de meisjes in de kleedkamer enzo,, dus kleed je bij hem wel "goed" xD


    ja bij ons ook, gosh da's een vies ventje! xd


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    idd, als dat zo zou zyn, gaat die school hem niet aannemen he,
    en ookal zegt hj dat hy dat nietmeer doet fzuu,
    dan nog,
    goshh, kzou da eng vindee, zo ne gast da in den bak hee gezete enzzuuu xd
    najaa, véél geluk ;)

    xx


    Thnx en jah das inderdaad raar, maar hij zal wel niks doen ik bedoel, ik ga nooit alleen daar mee zijn zene en we hebben genoeg jongens in de klas dus jah


    Live life limitless.

    ik vind ze allemaal pedofiel
    waarom?
    omdak die nu allemaal eenmaal haat xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    OMG wat is dat voor school? :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ieuww!!

    dat vind hij zeker wel intresant.. nja ik snap dat soort mensen niet.. ik heb dit jaar ene manelijke docent nou mooi niet dat hij de meide kleedkamer in komt en daar ben ik heel erg blij mee :D
    maar sterkte met die docent hij lijkt me echt een creap !


    A Noble was Born in Chaos

    OMFG dat doet een leraar bij ons op school ook als iemand een shirtje met 'inkijk' aanheft kijkt ie erin OMG x) hoor ik ineenX iets achter me over pedofielie x) aghjaa whatever zeg er gewoon wat van deed ik ook moest ik van hem 4 uur nablijven alleen de directeur 'of hoe da ook heet' is JUIST naar hem toe gegaan in plaats van naar mij

    GO KICK HIS NASTY ASS GIRL!!

    Wat kut !!!

    Bij ons op school hebben meisjes en jongens gescheiden LO. En meisjes hebben een vrouw als leerkracht en jongens een man .

    <3

    UHm like.. dat is strafbaar daar kun je een klacht voor indienen. Voor dat omkleden en natuurlijk voor die leerkracht.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    IIIIEEEUUUUWWWLLLL

    daar moet je over gaan klagen hoor!!!!!!!!


    Greetzzzz X.x Michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Wat kut !!!

    Bij ons op school hebben meisjes en jongens gescheiden LO. En meisjes hebben een vrouw als leerkracht en jongens een man .

    <3


    Bij ons ook appart jongens en meisjes maar je kan wel een mannelijke leerkracht krijgen als meisje, maar dat gaat volgens mij niet snel gebeuren, ik denk alleen als het niet anders kan


    Live life limitless.

    Wij hebben drie gymzalen voor de onderbouw, en in de zomer gaan we als het niet regent naat een voetbalclub en hebben dus altijd alle ruimte.(dance) Het lijkt mij echt stom om met jongens en meisjes in de zelfde kleedkamer te zitten.:|

    Bij mijn vriendin zit er ook zo'n leraar op school.

    Dit vertelde mijn vriendin. Zij was zich aan het omkleden en toen kwam die kinderprikker kijken. Zij wou die vieze kinderprikker aanvliegen maar een andere leraar hield haar vast. Anders had ze die kinderprikker de bek verbouwd zei ze.

    OMG kwaaier kan je haar dan niet krijgen eigenlijk en als ze zo kwaad word kan je beter heel hard gaan rennen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    bij ons zijn dat allemaal aparte kleedkamers en wij hebben een lerares voor LO äber in de andere campus was het een leraar maar die kwam ni in de kleedkamers tenzij om te zeggen dat we klaar moesten zijn


    Fanta rules

    Eeeew, dikke pedo ofzo.

    die van ons is een vette ped° xO
    kijk kijkt naar de konten van meisjes,
    en die van jongens!

    en hij scheert z'n benen ook nog x']