• Ik heb deze suggestie al vaker voorgesteld en goede reactie gekregen, ik het een keer naar Rutger gestuurd maar geen reactie, dus hier nog maar een keer de suggestie

    Mijn suggestie is dus om te laten zien hoeveel mensen een bladwijzer hebben op jouw verhaal
    Ik neem zelf bijvoorbeeld liever een bladwijzer dan een abo en ik denk dat ik niet de enige ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pyro schreef:
    Ik stem voor (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Beter schaffen we één van beide af ofzo. Het is sowieso wel erg dubbel.


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben nogmaals voor. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind dat gewoon een kwestie van privacy. Mensen zullen wel niet voor niets een bladwijzer nemen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Capulet schreef:
    Tegen


    Lol.

    Voor.
    Voor.
    Voor.
    Voor.
    Tegen.
    Waarom?
    xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tegen. Vind het niet nodig. Je neemt abo of gewoon lekker niet (: ?


    To infinity and beyond •

    Ik snap het doel van die bladwijzers niet eens =$.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Ik snap het doel van die bladwijzers niet eens =$.


    Thank god. Ben dus niet de enige :Y)


    To infinity and beyond •

    Memphis schreef:
    Ik vind dat gewoon een kwestie van privacy. Mensen zullen wel niet voor niets een bladwijzer nemen.

    Het gaat om hoeveel bladwijzers er zijn, niet door wie ze zijn geplaatst. ;]


    Great minds think alike.

    Pyro schreef:
    Ik stem voor (:


    <3

    Voor


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Voor, maar misschien is het ook leuk voor het aantal favorieten?

    Mee eens! Ik doe dat namelijk oom eerder.

    Tortuga schreef:
    Ik snap het doel van die bladwijzers niet eens =$.

    Dat je weet waar je bent? Als je een abo hebt, kan het weleens zijn dat je een keer door een reden dat deel niet leest én misschien schrijft de schrijfster dan al wel 6 hoofdstukken verder. Zo weet jij dus waar je gebleven ben in een story. (: Net zoiets als een boekenlegger.

    Pyro schreef:
    Ik stem voor (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.