• Deel 1

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.






    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:34 ]


    We're all mad here.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Zodra James me loslaat, hap ik naar adem. James woorden raken me diep, heel diep, dat Lola zegt dat hij mag rotten raakt me ook, ze weet toch hoeveel ik van hem hou? Als ik weer normaal adem kan halen stap ik op. 'Mag ik hier misschien ook nog iets over zeggen?' vraag ik, maar niemand lijkt me te horen. 'Als iemand me nou toch eens met zékerheid zou kunnen zeggen hoe het vroeger was, dan zou alles een stuk makkelijker zijn.' Alessandrio spreekt óf de waarheid, óf hij liegt ontzettend goed. Ik weet het gewoon niet meer.


    everything, in time

    James Menson

    Ik staarde naar de grond. Hij was beter; veel beter. Ik keek hem aan en luisterde naar Ashlee's woorden, 'Nee, luister maar naar Alessandrio. Die weet alles het beste. ' Ik staarde hem aan, die vent was ongelovelijk. 'Als jij het niet doet;' ik wees naar hem 'doe ik het zelf wel.' Ik liep weg, ik wou met niemand nog iets te maken hebben hier. Al snel werd ik terug gearresteerd, vrijwillig liet ik me mee slepen.


    We're all mad here.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik kneep mijn ogen samen en tilde mijn handen op.
    "Is hij nu zo dom of doet hij gewoon zo?" mompelde ik in mezelf.
    Ik keek even naar Ashlee.
    "Ash, het spijt me," fluisterde ik zacht, "Ik..."
    Voor het eerst wist ik niet meer wat te zeggen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Verbaasd keek ik James na, naar hoe hij werd weggesleept. Daarna keek ik naar Alessandrio. 'Hoe kon je dat doen?' vraag ik eng rustig. 'Hoe kon je, je weet dat ik nog van hem hou!' Ik slik, ik kan me niet meer groot houden en laat de tranen lopen. 'Haal hem terug!' gil ik zo hard als ik kan. 'Haal hem godverdomme nú terug! Jij hebt mij voorgelogen, jij speelt met mijn bloedeigen vader onder één hoedje!' Zelfs met mijn macht zou ik hem nu niet terug krijgen, alleen mijn vader kan dat. Want hij zette James vast, hij gelooft Alessandrio boven mij. Nadat ik klaar ben met schreeuwen tegen Alessandrio, sla ik mijn armen om Lola heen en huil zoals ik dat nog nooit gedaan heb. Het is gewoon zo frustrerend, ik weet nu nóg niet wat er vroeger is gebeurd en ik snap er geen ene reet van. Iedereen heeft een ander verhaal en het loopt totaal niet in elkaar over. Het is alsof ik de controle over mijn bloedeigen leven kwijt ben. 'Haal me hier weg,' snik ik met mijn hoofd op haar schouder. 'Haal me hier alsjeblieft weg, Lola.'


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Onee, dit zou niet gebeuren. Ik nam haar pols en draaide haar terug naar mij toe.
    "Ash, ik heb niks gedaan. Als het aan mij had gelegen, was James nu vrij. Ik was bereid hem te laten gaan, ik wilde geen succes ten koste van jou. Waarom geef je mij hiervan de schuld? Ik heb helemaal niet gelogen, dat zweer ik. Ik...ja, ik heb fouten gemaakt. Maar ik zweer op mijn eigen leven dat ik James liever laat gaan dan jou zo ongelukkig te zien. Alsjeblief, Ashlee, geloof me nu toch. Ik doe alles wat je wil. Ik wil gewoon dat je me gelooft,"
    Tranen welden nu ook op in mijn ogen. Ik kon het niet aan haar zo te zien huilen. Dan leek ze weer dat achtjarige meisje dat zich in mijn armen nestelde omdat haar vader weer alleen gelaten had.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Ik blijf hard snikken terwijl Alessandrio tegen me staat te praten, ik wilde wel stoppen met huilen, maar het ging niet. 'Maar ik heb het voor JOU uitgemaakt. Ik wilde weer worden zoals de Ashlee die ik was, maar dat kan ik gewoon niet, oké? Ik kan me niet kwetsbaar opstellen en ik kan niet doen alsof ik andere mensen niet interessant vind als dat niet zo is. Er is alleen maar bullshit van gekomen, dus .. ' Ik kijk hem even stilletjes aan. Fack, wat ik allemaal opsomde ís Alessandrios schuld helemaal niet. En die van James evenmin, het is mijn schuld. Het komt best hard aan, als je andere steeds de schuld blijft geven omdat je dat je hele leven al gedaan hebt en dat je je dan plots realiseert dat jíj het probleem bent en altijd al bent geweest. 'O God,' zeg ik slikkend, terwijl ik mijn pols terug zie. Voor de zoveelste keer kijk ik van Lola naar Alessandrio. 'Het spijt me,' zeg ik tegen de laatste. 'Maar haal hem alsjeblieft nog steeds terug, overtuig hem voor me,' zeg ik stilletjes, waarna ik me weer terugdraai naar Lola. 'Ik wil nog steeds weg.'


    everything, in time

    Lolita Stormbreeze
    Wat een idioot. Wat een ontzettende idioot. Waarom geeft hij zich over? Heeft hij geen ballen? Ik wil nog een snerende opmerking maken als Ashlee ineens uitvalt tegen Alessandrio. O crap, misschien was ik toch wat te fel. Maar hij viel Ash aan, verdomme! Hij verdiende het. Ik beantwoord Ashlees omhelzing en aai onhandig over haar rug. Het gebeurt niet vaak dat ik haar moet troosten, en op dat soort momenten heb ik zelf vaak ook zin om te huilen. Als Alessandrio en Ashlee dan ook nog eens de meest dramatische woordenwisseling ooit hebben houd ik het niet meer droog. Er stroomt slechts een traan over mijn wang, maar dat is er een teveel. "Kom maar, Ashlee, we gaan hier weg." Ik glimlach zwakjes naar Alessandrio en loods Ashlee mee naar mijn kamer. Ik sluit de deur achter ons en draai hem op slot. Daarna zak ik neer op het bed, met Ashlee nog steeds tegen me aan, en weer wrijf ik onhandig over haar rug. Het is moeilijk haar te troosten, omdat ze altijd zo stoer en groot is. "Rustig maar, Ash. We gaan dit oplossen. Nee, ik weet nog niet hoe, maar ik vind wel een manier."

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 23:06 ]

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik liet haar pols los en knikte.
    "Ik zal alles doen wat ik kan," antwoordde ik zacht, "Dat zweer ik,"
    Ik streelde nog even over haar haren en glimlachte bemoedigend. Al moest ik de wereld eigenhandig terug aan elkaar plakken, zolang ze maar terug lachtte.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 23:01 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Mensen, I'm going to bed now ^^ Mijn achternichtje van ongeveer anderhalf komt morgen dus dat wordt een zwaar dagje. Maar wss zal ik nog wel een tijdje online kunnen. See ya! (cool)


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Hahah, dat is prima! Slaap lekker en veel plezier! ^^


    everything, in time

    Sleep well en misschien tot morgen ^^

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Dit is waarschijnlijk een van de weinige keren dat ik het niet eens erg vind dat Lola huilt, ik kan het haar niet verwijten als ik het nu zelf doe. 'Ik kan het niet oplossen,' begin ik wanhopig. 'Ik ben het zelf, ík heb mijn eigen geheugen gewist, mijn herinneringen. Maar ik weet niet eens waarom, voelde ik mezelf stoerder als ik gemeen was? Wilde ik beter zijn voor mijn vader? Ik weet het écht niet meer, Lola. Nu ben ik James kwijt en ik ben bang dat het met Alessandrio nooit meer zal worden zoals het was, vooral omdat die twee elkaar niet uit kunnen staan.' Ik sta op, neem Lola's lollypot en gooi hem op de grond kapot. 'Godverdomme!' Tja, ik blijf Ashlee. 'Wat een klotezooi zeg. Ik had nooit naar Alessandrio moeten luisten, ik geef normaal ook nooit een zak om wat mensen van me vinden, maar nu moest ik zo nodig ineens "aardig zijn", zie je nou, Lola, dit is dus precies waarom ik NIET AARDIG ben, daar komt alleen maar onzin van.'


    everything, in time

    wat een drama en bijna ene nieuw topic :'D Haha. altijd als ik weg ben he :X x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hierna nog één reactie en dan sluit ie :'D

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik was terug in mijn cel gegooid, letterlijk gegooid, en was hard op mijn kont terecht gekomen. Niet erg prettig kan ik je vertellen. Vervolgens had ik mensen met de bewakers horen praten, het ging over Alessandrio, Ashlee, Lola en James. Ik probeerde mee te luisteren en ving een paar kleine dingen op, maar toen ze erachter kwamen dat ik ze zat af te luisteren gingen ze een eindje verderop staan. Ik zuchtte zachtjes, het verklaarde wel waarom ze James in een cel hadden gegooid. Ik ging op mijn bed zitten en besloot Alessandrio straks te vragen wat er gebeurd was, ik was toch nieuwsgierig. Na een tijdje stond ik op van mijn bed en liep naar mijn bureau, ik haalde een kam uit mijn la en begon mijn haren maar te borstelen, een van de weinige dingen die ik hier kon doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolita Stormbreeze
    Stil luister ik naar Ashlees verhaal. Ze is echt flink in de war. Als ze ineens mijn pot met lolly's op de grond gooit kijkt ik met grote ogen naar de brokstukken. Nee, niet mijn lolly's! Ik hoor helemaal niet meer wat ze zegt, en voel alleen maar een ongelofelijke woede opkomen. Nee, rustig. Het is Ashlee, ze bedoelt het niet zo. Ik slik even en voel me langzaam iets rustiger worden, maar nog steeds heb ik de neiging iets te slaan. "Ik had nooit naar Alessandrio moeten luisten, ik geef normaal ook nooit een zak om wat mensen van me vinden, maar nu moest ik zo nodig ineens "aardig zijn", zie je nou, Lola, dit is dus precies waarom ik NIET AARDIG ben, daar komt alleen maar onzin van." Ik sta op en leg een hand op haar schouder. God, ik kan haar wel wurgen nu. Maar dat kan ik niet maken. "Probeer dan ook niet te zijn wie hij zegt dat je moet zijn. Ja, mensen veranderen. Misschien ben jij ook verandert, en ja, misschien vindt hij je minder leuk zo. Maar dat is dan zijn probleem, Ashlee. Jij bent prima zoals je bent."

    NIEUW TOPIC - PART 3

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:51 ]