• De stelling van vandaag luidt:
    Een wereld zonder religie is een betere wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Sorry, maar dit vind ik onrespectvol.

    @Atmosphere
    Ja dit vind ik dus ook onrespectvol. Sorry hoor, ik zelf ben moslim en ik voel me hierdoor wel aangesproken. Er zijn meerdere religies..
    Je zegt dat je de islam maar als voorbeeld noemde, maar kijk wat je bij je reactie zet; -kuch- sommige moslims -kuch volgens mij bedoel je hiermee meer dan een voorbeeld en omdat je nu negatieve reacties krijgt probeer je het ff recht te zetten? :'D Teminste dit is wat ik er uit kan halen hoo.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zie daarin geen geloof, maar mensen die anders zijn en dat is iets heel anders dan geloof =3


    Hmm... Misschien dat je wel gelijk hebt. Ik heb te vlug geoordeeld, denk ik. Maar ik weet het niet, dus ik ga me er verder niet over uitspreken, want ik wil niets verkeerds zeggen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik had het neergezet voordat ik had gezien dat zij al geantwoord had. En als je zo snel geïrriteerd geraakt, zou je echt niet moeten mee discussiëren.


    Oh ja, ik laat me niet vertellen wat ik 'zou moeten doen' (:
    dus geef ik mijn mening. Ook als iets me irriteert ^^

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Oh ja, ik laat me niet vertellen wat ik 'zou moeten doen' (:
    dus geef ik mijn mening. Ook als iets me irriteert ^^


    Ok, dat is dan jouw goed recht.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Hmm... Misschien dat je wel gelijk hebt. Ik heb te vlug geoordeeld, denk ik. Maar ik weet het niet, dus ik ga me er verder niet over uitspreken, want ik wil niets verkeerds zeggen. (:

    Daarom doe ik er ook niet aan mee =3 Alleen zeg ik iets bij dingen die ik echt onzin vind.
    Ik doe er niet aan mee omdat dit zeker weten een ruzie gaat veroorzaken en ik heb geen zin daarin te worden getrokken


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik zie en begrijp jouw redenering ook wel. Ik denk dat over zoiets niet een juist antwoord bestaat. (:

    Ja, volgens mij begrijp jij mijn punt wel... Ik ben het ook eens met jouw stelling, maar het is nou eenmaal een beetje moeilijk als je het ff hier wil uitleggen. :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    @Atmosphere
    Ja dit vind ik dus ook onrespectvol. Sorry hoor, ik zelf ben moslim en ik voel me hierdoor wel aangesproken. Er zijn meerdere religies..
    Je zegt dat je de islam maar als voorbeeld noemde, maar kijk wat je bij je reactie zet; -kuch- sommige moslims -kuch volgens mij bedoel je hiermee meer dan een voorbeeld en omdat je nu negatieve reacties krijgt probeer je het ff recht te zetten? :'D Teminste dit is wat ik er uit kan halen hoo.


    Nee hoor (: Moslims waren een voorbeeld omdat daar een aantal van in het nieuws komen, door aanslagen en dergelijke. Als ik zo even nadenk is dát de religie die bij me opkomt. Ik kan er niks aan doen wat ik denk, dus ik zeg het maar gewoon hè. Er zijn natúurlijk wel meerdere reliegies die zich soms in aggresieve wijze op dwingden geweest (oke die zin klopt niet), maar in elk geval, de 'Moslims' zijn toch wel een recent topic, dus ik gebruikte ze even als voorbeeld. Ik zeg ook Sommige (:

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Daarom doe ik er ook niet aan mee =3 Alleen zeg ik iets bij dingen die ik echt onzin vind.
    Ik doe er niet aan mee omdat dit zeker weten een ruzie gaat veroorzaken en ik heb geen zin daarin te worden getrokken



    Ik vind het spijtig dat het moeilijk is op Q om een deftige discussie of debat te kunnen houden. Dat vind ik namelijk leuk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)


    Ik vind het spijtig dat het moeilijk is op Q om een deftige discussie of debat te kunnen houden. Dat vind ik namelijk leuk. (:

    Ik vind het ook leuk, maar dit soort dingen zijn te gevaarlijk om eerlijk je mening over uit te spreken. Er is altijd wel 1 iemand beledigt die dan flipt en er een grote ruzie ontstaat :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind het ook leuk, maar dit soort dingen zijn te gevaarlijk om eerlijk je mening over uit te spreken. Er is altijd wel 1 iemand beledigt die dan flipt en er een grote ruzie ontstaat :W


    Nja, waarschijnlijk heb je wel gelijk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Eens. De mens onderscheid zich nu van elkaar door hun geloof, zonder geloof zal de mensheid een eenheid vormen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Nja, waarschijnlijk heb je wel gelijk. (:

    -Onderdrukt ego opmerking-. Dat soort dingen zijn gevaarlijk om tegen mij te zeggen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -Onderdrukt ego opmerking-. Dat soort dingen zijn gevaarlijk om tegen mij te zeggen (bloos)


    Haha :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    @Atmosphere

    Ik ga d'r verder gewoon niet op in want er komt toch alleen maar gekwebbel van.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    @Atmosphere

    Ik ga d'r verder gewoon niet op in want er komt toch alleen maar gekwebbel van.


    Oké alleen maar bevestiging voor mij dat ik een goed argument had ^^
    maar ik ga nu schrijven :3