• Ik las het net op Twitter en ook op Wikipedia staat het, weet iemand waaraan? (:

    EDIT:

    de Sunday Mirror tweet zojuist dat Amy's dood is bevestigd door de politie.

    Ze is dood gevonden in haar huis in Londen. De politie zegt dat ze om het leven zou zijn gekomen door overmatig drank- en drugsgebruik. En dat verbaasd ons weinig. Amy Winehouse is 27 jaar geworden.


    De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine. Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het zonde, ze was pas 27 jaar. Maar ze kon gewoon niet tegen dat hele wereldje.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 19:38 ]


    To infinity and beyond •

    Drank en drugs... zoals zij leefde was het te verwachten dat ze de dertig niet zou halen.

    R.I.P with a bottle of jack

    Wow, wat erg. R.I.P.
    I think it´s a great pity, want. op zich had ze een dijk van een stem. Jammes dat ze die verklootte met drugs ´nd drank, maar dan nog. Zonde.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    DarkSavior schreef:
    Komop mensen, de helft hier doet wel heel onschuldig. Maar waarschijnlijk boeit het amper iemand iets.

    Hoe kan iemands dood iemand nou niet boeien. Ik geef toe ik ben ook geen fan van haar maar haar dood grijpt me wel aan. Omdat de dood altijd aangrijpend is. Dat maakt niet uit of ze beroemt is of niet.

    Rip Amy, veel sterkte aan familie en vrienden. Het is zonde dat zo'n iemand sterft maar misschien is het maar beter zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eigenlijk heeft amy er zelf voor gezorgd. Die 90 onschuldige doden in oslo zijn wel iets erger:X


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Eigenlijk heeft amy er zelf voor gezorgd. Die 90 onschuldige doden in oslo zijn wel iets erger:X


    Inderdaad!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zei heel vrolijk tegen mijn vader; Amy Winehouse is dood :'D toen zei hij; had ik al gelezen op teletekst.

    MyDrugIsYou schreef:
    Eigenlijk heeft amy er zelf voor gezorgd. Die 90 onschuldige doden in oslo zijn wel iets erger:X


    je hebt gelijk, dit las ik net op Google Nieuws:

    Met de single Rehab behaalt Winehouse in 2007 een wereldwijde hit. Het nummer gaat erover dat iedereen wil dat ze afkickt van de alcohol, maar dat vindt zij zelf niet nodig.


    ''niet nodig'', die zag zelf toch ook dat zij er als een 40-er uitzag:8 (ik dacht ook dat ze zo oud was xD). dit was dik haar eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 19:54 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ^Wow, wachtwacht. WAS ZIJ 27? Ik dacht iets van 37 eerder ;o

    TW schreef:
    SAY WHAAAAAT?!?!


    Tinka & Ghunter.

    ZeroGravity schreef:
    Wow, wat erg. R.I.P.
    I think it´s a great pity, want. op zich had ze een dijk van een stem. Jammes dat ze die verklootte met drugs ´nd drank, maar dan nog. Zonde.


    Hier ben ik het zwaar mee eens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Deep schreef:
    Ik zei heel vrolijk tegen mijn vader; Amy Winehouse is dood :'D toen zei hij; had ik al gelezen op teletekst.



    Ik wil niet aanvallend klinken, maar ik vind dat die foto verwijderd moet worden. Ik vind het een schande dat er zulke foto's worden geplaatst, niet alleen door jou maar ook door kranten. Heb eens respect voor een overledenen, zo'n leven als zij gehad heeft gun je niemand.

    RIP, Amy Winehouse <3

    MyDrugIsYou schreef:
    Eigenlijk heeft amy er zelf voor gezorgd. Die 90 onschuldige doden in oslo zijn wel iets erger:X

    Helemaal mee eens!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Confused schreef:
    (...)

    Ik wil niet aanvallend klinken, maar ik vind dat die foto verwijderd moet worden. Ik vind het een schande dat er zulke foto's worden geplaatst, niet alleen door jou maar ook door kranten. Heb eens respect voor een overledenen, zo'n leven als zij gehad heeft gun je niemand.

    RIP, Amy Winehouse <3


    Dat leven heeft ze wel aan zichzelf te danken. Hoe ze eruit ziet op die foto's ook.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Dat leven heeft ze wel aan zichzelf te danken. Hoe ze eruit ziet op die foto's ook.


    Maar dat heeft ze echt niet zo gewild. Kun je maar eens weer zien, hoe verneukt die wereld is. Ik vind dit een erg respectloze reactie, dit is absoluut niet haar eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:00 ]