• Haaii.
    Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
    Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
    Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
    Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
    wie wilt er mee doen en helpen?
    of heeft ideeën?

    Xxx

    Ik denk dat je zult moeten wachten tot het nieuwe album uit is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik denk dat je zult moeten wachten tot het nieuwe album uit is.


    je kan t altijd proberen, ik bedoel er word hier ook nooit ene interview gegeven fzo? niet dat dat belangrijk is ma je snap me wel?


    I Love You

    KontVerstand schreef:
    IK DOE MEE!
    Ik ga dit op facebook enzo ook zetten,
    als ik iets kan doen, dan moet je het me maar vertellen! [:(
    En inderdaad, België en Nederland zijn echt mega grote fans,
    en door heel veel van ons, is Tokio Hotel helemaal naar de top gestegen!


    dankjewel , en als je nog ideetjes hebt ..
    ze zijn welkom, alles helpt :D
    x

    Somethnholic schreef:
    Hmmm...
    Maak een mail en laat alle fans daar hun naam in zetten. Verzin uiteindelijk een bepaald aantal (wel veel) dat je wil bereiken. Als je zoveel namen hebt stuur je hem op met de boodschap dat ze terug hier heen moeten komen. Dan zien ze hoeveel fans ze hier missen.
    Wel random, maar het is een idee. (":



    iemand zei dat ze dan miss kunnen denken dat we die namen zelf verzonnen hebben....


    I Love You

    BillVerstand schreef:
    (...)


    iemand zei dat ze dan miss kunnen denken dat we die namen zelf verzonnen hebben....


    Alle e-mails staan er ook bij hè, je maakt er een doorstuur mail van. (":


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Alle e-mails staan er ook bij hè, je maakt er een doorstuur mail van. (":


    sorry ik voel me nu eff heeeel erg dom want ik snap er de balle niet van xd
    ja k heb weinig geslapen miss dat t daar aan ligt xd


    I Love You

    BillVerstand schreef:
    (...)

    je kan t altijd proberen, ik bedoel er word hier ook nooit ene interview gegeven fzo? niet dat dat belangrijk is ma je snap me wel?


    Niet geschoten is altijd mis, dat klopt. Maar ik zei even wat er in mij opkwam (:
    Je moet het gewoon proberen, joh! Ik bedoelde het niet slecht.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Niet geschoten is altijd mis, dat klopt. Maar ik zei even wat er in mij opkwam (:
    Je moet het gewoon proberen, joh! Ik bedoelde het niet slecht.


    nee ben ook niet boos hoor;)


    I Love You

    Scandal schreef:
    Ik ben geen fan meer, maar ben het wel ooit geweest.
    Dus ik wil in principe wel 'helpen', maar dat hangt er vanaf wat ik moet doen. x'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb misschien een idee :)
    Je kan via twitter een petitie starten :)
    Hier dus
    Ik zou het wel in het Engels doen, aangezien dat -naar mijn mening- meer effect zou hebben.
    En dan moet je het naar zo veel mogelijk mensen sturen met wat uitleg en de vraag of ze de petitie willen tekenen :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ik heb misschien een idee :)
    Je kan via twitter een petitie starten :)
    Hier dus
    Ik zou het wel in het Engels doen, aangezien dat -naar mijn mening- meer effect zou hebben.
    En dan moet je het naar zo veel mogelijk mensen sturen met wat uitleg en de vraag of ze de petitie willen tekenen :)


    oke wat is een petitie.....ja ik ben nu echt dom ma ik kom eff slaap te kort.


    I Love You

    OffTheRecord schreef:
    Ik heb misschien een idee :)
    Je kan via twitter een petitie starten :)
    Hier dus
    Ik zou het wel in het Engels doen, aangezien dat -naar mijn mening- meer effect zou hebben.
    En dan moet je het naar zo veel mogelijk mensen sturen met wat uitleg en de vraag of ze de petitie willen tekenen :)


    héél goed idee :D
    dankjewel !
    x

    OffTheRecord schreef:
    Ik heb misschien een idee :)
    Je kan via twitter een petitie starten :)
    Hier dus
    Ik zou het wel in het Engels doen, aangezien dat -naar mijn mening- meer effect zou hebben.
    En dan moet je het naar zo veel mogelijk mensen sturen met wat uitleg en de vraag of ze de petitie willen tekenen :)


    nvm:P


    I Love You

    Ik zou ook wel willen helpen C:


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    Ik zou ook wel willen helpen C:


    :D
    probeer als je wil ,op zoveel mogelijk sites het berichtje te plaatsen ,
    en als je nog ideetjes hebt..
    ze zijn welkom
    :D