• Haaii.
    Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
    Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
    Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
    Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
    wie wilt er mee doen en helpen?
    of heeft ideeën?

    Xxx

    Ik doe ook mee.
    Ik wil ze sowieso nog een keer in het echt zien!
    Maar dat lukt niet als ze in Amerika ofzo zitten.
    Dus wat het is ook is, ik doe mee ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Brownbirch schreef:
    Ik doe ook mee.
    Ik wil ze sowieso nog een keer in het echt zien!
    Maar dat lukt niet als ze in Amerika ofzo zitten.
    Dus wat het is ook is, ik doe mee ;D


    :D
    als je nog sites hebt waar je een topic kunt op plaatsen,
    zou je dat dan willen doen?
    en als je nog een ander idee hebt..
    laat het weten
    x

    Zal ik een topic op thh openen?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Zal ik een topic op thh openen?



    is een optie.
    je kan t bericht ook sturen naar 1 van die bazen dinges hoi


    I Love You

    Topic op thh: http://www.tokiohotelholland.eu/viewtopic.php?f=30&t=8684


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!

    Niet dat gezeik weer...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Niet dat gezeik weer...


    goed, wil je het niet horen.. reageer er dan niet op

    en als ze in NL komen of Belgie is t alleen maar voor een concert...


    I Love You

    Dit gaat toch niets uithalen, de jongens zijn nu zo vol van zichzelf dat ze liever bij het 'grotere' publiek blijven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Dit gaat toch niets uithalen, de jongens zijn nu zo vol van zichzelf dat ze liever bij het 'grotere' publiek blijven.


    dat weetje echt niet.
    dan moet je ze persoonlijk kennen.
    je weet niet of ze echt zo arro zijn. ;)


    I Love You

    Orchideous schreef:
    Dit gaat toch niets uithalen, de jongens zijn nu zo vol van zichzelf dat ze liever bij het 'grotere' publiek blijven.


    net zoals BillVerstand zegt; je kunt het niet weten ,
    en proberen kan toch altijd ?

    BillVerstand schreef:
    (...)

    dat weetje echt niet.
    dan moet je ze persoonlijk kennen.
    je weet niet of ze echt zo arro zijn. ;)


    Geloof me, als ze de keus hebben tussen een uitverkochte zaal in België en/of Nederland of een uitverkochte zaal in een stad zoals Tokyo of New York, weten de jongens wel welke dat het meeste geld gaat opbrengen. (:
    Er zijn al zoveel fans die dingen als dit hebben geprobeerd en waarbij het ook niet lukte.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CliinXBill schreef:
    (...)

    net zoals BillVerstand zegt; je kunt het niet weten ,
    en proberen kan toch altijd ?


    Natuurlijk, maar ik ben van mening dat het weinig tot niets gaat uithalen bij een wereldbekende band zoals Tokio Hotel.
    Versta me niet verkeerd, ik wéét dat ze ons nog altijd dankbaar zijn voor het groot maken van Tokio Hotel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Geloof me, als ze de keus hebben tussen een uitverkochte zaal in België en/of Nederland of een uitverkochte zaal in een stad zoals Tokyo of New York, weten de jongens wel welke dat het meeste geld gaat opbrengen. (:
    Er zijn al zoveel fans die dingen als dit hebben geprobeerd en waarbij het ook niet lukte.


    eig zou ik dan wel t gevoel krijgen dat ze ons gebruikt hebben ma das mijn mening.


    I Love You

    BillVerstand schreef:
    (...)

    eig zou ik dan wel t gevoel krijgen dat ze ons gebruikt hebben ma das mijn mening.


    Ze hebben ons niet gebruikt, ze hádden ons nodig. Dat is iets anders. Maar ze zijn nu bekend over heel de wereld, ze hebben ons niet meer echt nodig om groot te worden want daar hebben we hen al bij geholpen.
    En ze zitten daarbovenop waarschijnlijk ook nog eens zo vast aan een strak schema dat, als ze al iets willen doen met whatever jullie van plan zijn, het gewoon niet gaat.
    Met de tijd komen ze vast wel weer hierheen en gaan we weer heel erg veel van hen horen, maar ik denk dat we dan gewoon moeten wachten tot dat het nieuwe album uit is. (:

    Ik wil ook even zeggen dat het niet mijn bedoeling is om dit idee tegen te spreken, ik vind het een leuk initiatief maar ben bang dat het niets gaat uithalen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson