• Haaii.
    Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
    Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
    Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
    Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
    wie wilt er mee doen en helpen?
    of heeft ideeën?

    Xxx

    Orchideous schreef:
    (...)

    Natuurlijk, maar ik ben van mening dat het weinig tot niets gaat uithalen bij een wereldbekende band zoals Tokio Hotel.
    Versta me niet verkeerd, ik wéét dat ze ons nog altijd dankbaar zijn voor het groot maken van Tokio Hotel.


    ik wéét dat wel, en jah hallo Amerika... :8 wie wil daar nu niet bekend zijn, maar nu overdrijven ze toch.. hun fans in europa zijn ook gemindert , en dat zal nog gebeuren als ze ons zomaar achteruitschuiven voor Amerika, maar we kunnen het proberen, en lukt het niet.. dan lukt het niet, en dan hebben zij dikke pech omdat ze van de europese fans 3/4 kwijtspelen..
    wat zoiezo al aan het gebeuren is , en dat is hun fout :)

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ze hebben ons niet gebruikt, ze hádden ons nodig. Dat is iets anders. Maar ze zijn nu bekend over heel de wereld, ze hebben ons niet meer echt nodig om groot te worden want daar hebben we hen al bij geholpen.
    En ze zitten daarbovenop waarschijnlijk ook nog eens zo vast aan een strak schema dat, als ze al iets willen doen met whatever jullie van plan zijn, het gewoon niet gaat.
    Met de tijd komen ze vast wel weer hierheen en gaan we weer heel erg veel van hen horen, maar ik denk dat we dan gewoon moeten wachten tot dat het nieuwe album uit is. (:

    Ik wil ook even zeggen dat het niet mijn bedoeling is om dit idee tegen te spreken, ik vind het een leuk initiatief maar ben bang dat het niets gaat uithalen.


    we zien wel toch?


    I Love You

    CliinXBill schreef:
    (...)

    ik wéét dat wel, en jah hallo Amerika... :8 wie wil daar nu niet bekend zijn, maar nu overdrijven ze toch.. hun fans in europa zijn ook gemindert , en dat zal nog gebeuren als ze ons zomaar achteruitschuiven voor Amerika, maar we kunnen het proberen, en lukt het niet.. dan lukt het niet, en dan hebben zij dikke pech omdat ze van de europese fans 3/4 kwijtspelen..
    wat zoiezo al aan het gebeuren is , en dat is hun fout :)


    Wáárom geeft iedereen altijd de schuld aan Amerika? Amerika heeft hier niets mee te maken, al vanaf dag 1 van Tokio Hotel wouden de jongens zelf doorbreken in Amerika en Azië.
    En ik begrijp ze best, dat ze liever in Amerika zitten. De fans zijn daar een stuk normaler dan in Europa. Kwestie van het normaal zijn dat er bekende mensen door hun straat paraderen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik wil geen gezeik hier hebben , maar ik denk niet dat dit gaat werken.


    Shoganai i ne~

    Orchideous schreef:
    (...)

    Wáárom geeft iedereen altijd de schuld aan Amerika? Amerika heeft hier niets mee te maken, al vanaf dag 1 van Tokio Hotel wouden de jongens zelf doorbreken in Amerika en Azië.
    En ik begrijp ze best, dat ze liever in Amerika zitten. De fans zijn daar een stuk normaler dan in Europa. Kwestie van het normaal zijn dat er bekende mensen door hun straat paraderen.


    met hun bedoel ik Tokio Hotel, niet Amerika of hun fans xD

    Denk niet dat er nog al te veel fans op afkomen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik help je.
    Maar zal toch wel niet lukken :(


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Emerge schreef:
    Ik help mee.


    als je de brief hebt gehad is dit belangrijk om te lezen want er zijn vele vragen over!

    je moet het alleen naar mij sturen en niet naar Tokio Hotel zelf!


    I Love You

    Scandal schreef:
    Ik ben geen fan meer, maar ben het wel ooit geweest.
    Dus ik wil in principe wel 'helpen', maar dat hangt er vanaf wat ik moet doen. x'D


    als je de brief hebt gehad is dit belangrijk om te lezen want er zijn vele vragen over!

    je moet het alleen naar mij sturen en niet naar Tokio Hotel zelf!


    I Love You

    Brownbirch schreef:
    Ik doe ook mee.
    Ik wil ze sowieso nog een keer in het echt zien!
    Maar dat lukt niet als ze in Amerika ofzo zitten.
    Dus wat het is ook is, ik doe mee ;D

    als je de brief hebt gehad is dit belangrijk om te lezen want er zijn vele vragen over!

    je moet het alleen naar mij sturen en niet naar Tokio Hotel zelf!


    I Love You

    Thunderwitch schreef:
    Ik merk er eerlijk gezegd nogal weinig van of ze nu in Amerika zitten of in België, dus het maakt me nogal weinig uit.
    Maar afhankelijk van wat ik moet doen wil ik wel helpen hoor. (:
    En dan zullen we hen ook nog maar ineens dwingen tot het maken van een nieuwe cd. _O_


    + vergeet het maar dat die weerkomen, 't zal echt niet meer voor dit jaar zijn (helaas maar dat is de realiteit)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik verveel me toch de pleures. IM SO IN!
    Ik wil best een filmpje in elkaar zetten en op Youtube plaatsen. Ik ben redelijk handig geworden met mijn bewerk programma. Maar dan moeten jullie wel allemaal foto's en korte filmpjes naar mij sturen waarin jullie aantonen dat zet terug moeten komen. Met een beetje promotie is 'ie zo populair. Youtube begint áltijd bij vriendjespolitiek :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik verveel me toch de pleures. IM SO IN!
    Ik wil best een filmpje in elkaar zetten en op Youtube plaatsen. Ik ben redelijk handig geworden met mijn bewerk programma. Maar dan moeten jullie wel allemaal foto's en korte filmpjes naar mij sturen waarin jullie aantonen dat zet terug moeten komen. Met een beetje promotie is 'ie zo populair. Youtube begint áltijd bij vriendjespolitiek :'D

    hha eig was ik er al mee bezig :$
    omda ik samen werk met Clinn ^^
    ik ga nu we kijken morgen wel xx


    I Love You

    CountMeIn schreef:
    Ik verveel me toch de pleures. IM SO IN!
    Ik wil best een filmpje in elkaar zetten en op Youtube plaatsen. Ik ben redelijk handig geworden met mijn bewerk programma. Maar dan moeten jullie wel allemaal foto's en korte filmpjes naar mij sturen waarin jullie aantonen dat zet terug moeten komen. Met een beetje promotie is 'ie zo populair. Youtube begint áltijd bij vriendjespolitiek :'D



    hjee, wat leuk da je dat wilt doen,
    we zijn nu bezig met iedereen een tekstje te laten schrijven, met een foto van die persoon, en dan zouden we alles samen plakken in een filmje ofzo :D
    als jy het filmpje dan op youtube zou willen zetten ofweetikveel, of als je nog ideetjes hebt --> ze zijn welkom :D
    x

    BillVerstand schreef:
    (...)
    hha eig was ik er al mee bezig :$
    omda ik samen werk met Clinn ^^
    ik ga nu we kijken morgen wel xx

    Oké :3
    Misschien moeten we gezamelijk een soort mini-'invasie' beramen. Van Europeese kindjes die aantonen hoe zeer ze ze missen. Ontieglijk veel 'we miss you guys' filmpjes, bewerkte foto's. Lekker lullen over ze op allerlei europeese sites, als hun team van organiseerders het in de gaten krijgen, gaan ze nadenken over de verkoopcijfers en heb je meer kans op een Tour door Europa. :Y)


    Let it come and let it be