• Haaii.
    Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
    Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
    Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
    Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
    wie wilt er mee doen en helpen?
    of heeft ideeën?

    Xxx

    I'm In!


    Only those who listen can hear

    Is er nu eigenlijk al wat gebeurt voor deze actie? X


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    Ik wil wel helpen hoor (:

    ik doe mee, laat me maar iets weten als ik iets kan doen! ;D


    I changed.

    yakalandi schreef:
    super gedaan, ik help je:Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    TH is waarschijnlijk zo verwaand dat ze niet eens terug willen komen nu ze doorgebroken zijn in azïe en omstreken.


    I solemny swear i am up to no good

    ik weet dat dit topic al aardig oud is, maar ik ben het er mee eens, ze mogen best wel weer eens hier heen komen..
    ik hoor 't wel als ik mee kan helpen(flower)


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    takemethere schreef:
    ik weet dat dit topic al aardig oud is, maar ik ben het er mee eens, ze mogen best wel weer eens hier heen komen..
    ik hoor 't wel als ik mee kan helpen(flower)


    Ik wil ook wel helpen hoor, ookal is deze topic oud. Wat je zegt, klopt wel.


    Are you happy? Huh?

    MissKaulitz6 schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel helpen hoor, ookal is deze topic oud. Wat je zegt, klopt wel.


    Precies, we hebben nu lang genoeg gewacht.
    tokio hotel moet terug naar nl! :)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:02 ]


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    CNU schreef:
    TH is waarschijnlijk zo verwaand dat ze niet eens terug willen komen nu ze doorgebroken zijn in azïe en omstreken.


    Alle fans weten best dat ze zo niet zijn...


    I changed.

    I'm in. Definitely.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oud is oud. -___________-


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik wás fan, maar nadat ze heeeeel egoïstisch in LA gingen wonen omdat ze zogenaamd 'liedjes gingen schrijven' en ik na 3 jaar nog niks van de had gehoord, was ik het een beetje zat.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    TomxMydrug schreef:
    (...)

    Alle fans weten best dat ze zo niet zijn...
    !!! true


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    im in 2 (H) (H)
    For evah een Alien (H)(H)


    Tokio Hotel