• Ik heb gister een heel eng film gezien A.A
    en nu ben ik bang xd
    Het was op veronica...

    Ik weet niet hoe dat film heett



    Film:

    Amerikanen gingen naar zo'n woud.. Toen zagen ze een tempel en ze wouden daar kamperen alles, maar toen kwamen nazi's en ze konden hun taal niet spreken weetje. En ze zeiden in hun taal: niet op tempel gaan enzoo . Toen vielen ze op zo'n plant. En die was dus besmet. En toen wouden de nazi's hun doodmaken ( hij had een van hun vrienden vermoord) En de andere mensen gingen op de tempel . Daar mocht je dus niet heen . Dus ze zaten vast. En er was zo'n put.En ze hoorden een mobiel , ze dachten dat het in die put was. Ze moesten mobiel hebben maar dat hadden ze dus nie.Want ze wouden bellen enzo. Entoen ging een van hen in die put om mobiel te pakken met touw enzo. Toen scheurde de touw en viel hij zowat 200 meter . Hij was nog niet dood , hij had zn rug gebroken , Als ie bewoog, ging hij dus dood. Entoen ging een van die meisjes ook in die put ,om hem te redden, en toen na 180 meter moest ze van de ding springen . En toen viel ze en haar knie lag open maar ze kon wel lopen enzo. Toen maakten de jongens een brandcard ding En konden ze naar boven. En toen waren ze boven en gingen ze slapen. En er waren bloemen die vlees en bloed eten enzo. En bij die man was rug gebroken en de bloemen die waren helemaal om zijn benen alles en bij die wijf ging een plant in haar huid. Entoen schrok dat wijf en deed die plant bloem wtf ook weg, maar er zat nog een stukje in haar vlees maar dat wist ze niet... En toen later die man met gebroken rug had infecties in zijn benen en daar kan je van doodgaan. En toen moest zijn vriend zijn benen eraf halen, want het was verlamd (toen hij viel) dus kon hij toch niks merken. En je zag het letterlijk gebeuren, details zeg ik maar niet (: Die wijfen gingen terug naar de put om die mobiel te zoeken, En toen ginge ze zo'n andere gang binnen..Daar waren allemaal van die bloemen.. Maar ze gingen tog maar wel .. En zagen ze lijk alles, En er was geen mobiel , Die bloem rinkelde zodat die mensen kwamen en de bloemen hun op konden eten. En net op tijd gingen ze uit de put .
    En later gingen ze ruzie maken en er was nog een stukje van de bloem in die man weetje. En die bloem vrat em op toen ze ruzie zaten te maken. En die man werd letterlijk meegesleurdd -.-. En toen dat wijf schrok helemaal en werd helemaal hysterisch omdat dat ook bij haar zou gebeuren. En toen moest die vriend van hem haar huid openmaken en die stukje van de plant(leek op een slang) weghalen , en phoe dat was zo eng. Dat moest hij 2x doen. En dat deed fucking veel pijn.En toen zei dat wijf: Ik voel er ook een op mn voorhoofd. En die vriend zei dat hij dat niet kon doen enzo en die vrouw werd helemaal hysterisch alles. Volgende dag smorgens ging ze stiekem de mes pakken en Sneed haar voorhoofd en overal waar ze die plant voelde. Toen werd die vriend en zijn vriendin wakker en wou het mes pakken zodat ze niet meer ging snijden. En die wijf die sneed hem bijz ijn hand omdat ze verder wou snijden en toen kwam haar vriendje en hij wou ook pakken en toen stak ze hem dood. En toen zei ze: NIET DOODGAAN dit dat en die planten zeiden dat oook o.O . En toen gingen hun samen dood aan veel bloedverlies. EN toen mwaren ze met zn 2en over. Die vriend en vriendinnetje. Die vriend ging de nazi's afleiden zodat de vriendinnetje weg kon rennen en hulp kon halen. En die vriend werd dus doodgeschoten en die vrouw was ontsnapt..

    Wie heeft dit nog meer gezien? A.A

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 16:30 ]

    tl;dr

    niet gezien


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    die wil ik zien :9~ hoe heet tie (krul)


    Shoganai i ne~

    Die weet ik dus niet :A

    Wat was de naam van de film dan? (:


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Wat was de naam van de film dan? (:


    Weenie

    Als hij gisteren op Veronica was, dan is het The Ruins.
    Ik heb een deel gezien, maar ik vond hem saai ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Als hij gisteren op Veronica was, dan is het The Ruins.
    Ik heb een deel gezien, maar ik vond hem saai ;'p


    Ja die washet (:
    De eerste deel was ook saai (:

    http://tehparadox.com/forum/f89/ruins-2008-720p-bluray-x264-ngr-108005/

    Look helemaal onderin, die foto's. Als je niet van bloed houdt, Kijk dan maar niett :|

    Als je het zo vertelt, klinkt het als een komedie. Maar ik geloof je dat het een schijtenge film was. -Ik kan niet tegen horror dus ik ga niet op de link klikken. -


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik had die al gezien, gave film, ghehe.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Te lui om hem te lezen...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Failish schreef:
    Als je het zo vertelt, klinkt het als een komedie. Maar ik geloof je dat het een schijtenge film was. -Ik kan niet tegen horror dus ik ga niet op de link klikken. -


    HAHA LOL (:

    ìk heb het ook gezien, maar zo eng vond ik hem niet xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    hij lijkt me niet zo heel eng :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    quidquid excusatio prandium pro