• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    waarom dat? D:


    Omdat ze fucking koppig is. >.>


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Fucking stelletje beesten. Ik heb respect voor die politie, die daar met heel weing voor al die mensen staan :Y)


    Believe in yourself, change the world.

    Emerge schreef:
    Die riots maken dat ik nu zin heb in RIOT van Paramore<3

    Ik vind het echt vaag. Ik snap neit waarom ze het doen. Ze zijn al arm, en dan maken ze het nog erger?

    Ze communiceren via Blackberry's dus zo arm zullen ze ook wel niet zijn. Het is gewoon allemaal scum.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tuala schreef:

    Ik vind het wel erg wat daar gebeurt, maar ergens denk ik dat de mensheid het nodig heeft om in opstand te komen. En soms komen er ook betere dingen uit. Al is het jammer dat er niet naar hen geluisterd wordt, tot ze zoiets doen.

    Waarvoor zou de mensheid dan in opstand moeten komen? We hebben het zelf allemaal opgestart.


    All was well.

    Volgens mn pa is iedereen nu aan het rellen omdat de politie niet in opstand komt, maar dat vind ik ook zo vaag..


    I hope heaven needs you more than I do now.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    [yo utube]..[/youtube]



    ... that's sad


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Waarvoor zou de mensheid dan in opstand moeten komen? We hebben het zelf allemaal opgestart.

    Alsof de mensheid één groot organisme is dat hetzelfde denkt en doet. Nee, één deel van de mensheid doet iets en een ander deel is daar ontevreden over. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat ooit zal veranderen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    omg, voor wat is dat goed die rellen en de politie deed het overduidelijk als zelfverdedeging.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:52 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    People suck :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Geen idee waarom, maar ik heb echt het gevoel dat we op hetzelfde afgaan als vroeger: de rellen tussen the British Army en de Ieren... :F Alleen dan in de UK over het algemeen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Persefoneia schreef:


    Ja dat zag ik, echt ziek :o


    As travars

    Het is inderdaad erg wat ze doen, maar ik kan niet zeggen dat ik ze niet begrijp. De arme zijn weer de dupe van de bezuinigen. Weer worden de arme armer en de rijker rijker. Ik zou ook pissig zijn als ik daar woon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Het is inderdaad erg wat ze doen, maar ik kan niet zeggen dat ik ze niet begrijp. De arme zijn weer de dupe van de bezuinigen. Weer worden de arme armer en de rijker rijker. Ik zou ook pissig zijn als ik daar woon.


    Maar daarvoor hoef je toch geen gebouwen af te laten branden zodat de andere nergens meer kunnen wonen ;~;
    (nee, ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het wel echt dom dat ze het doen)


    As travars